اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

حل معضل مسکن پرسنل شهرداری تهران در دستور کار است

معاون شهردار تهران در تشریح جدید ترین وضعیت بسته خرسند ساز 2 با محور حل مساله مسکن کارکنان شهرداری تهران گفت: مطالعات کارشناسی این بسته در حال انجام است و موضوعات مرتبط با بخش مسکن نظیر مدل های ساخت مسکن، نحوه تامین اراضی، چگونگی احراز صلاحیت پرسنل واجد شرایط و... مورد بررسی قرار می گیرد و به محض اتمام این فرآیندها، از این بسته رونمایی خواهد شد.

مجید باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین، درباره بسته خرسند ۲ شهرداری تهران با موضوع مسکن به بیان توضیحاتی پرداخت و اظهار داشت: سال گذشته با هدف پاسخگویی به نیازهای رفاهی همکارانمان در مجموعه شهرداری تهران از بسته خرسند ساز یک برای اولین بار رونمایی کردیم که این بسته در بردارنده مولفه های مختلف رفاهی نظیر کارتهای شهروند، اعزام به مشهد مقدس و… برای همکاران ما در مجموعه شهرداری تهران بود.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که از همان ابتدا می دانستیم باید برای آن چاره اندیشی کنیم، در مساله مسکن همکاران ما در شهرداری تهران بود و با هدف رفع این دغدغه بسته خرسند 2 با محور پاسخگویی به نیاز همکاران در بخش مسکن را آماده کردیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به برگزاری جلسات مستمر کارشناسی مربوط به موضوع مسکن کارکنان شهرداری تهران اظهار داشت: خبر خوبی که به همکاران خود در مجموعه شهرداری می توانم بدهم رعایت عدالت محوری در حل مساله مسکن آنهاست و به هیچ وجه قرار است نیست که تبعیضی در این زمینه بین همکاران قائل شویم.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران تاکید کرد: ارزیابی و احراز صلاحیت پرسنل برای دریافت مسکن، بر اساس پتانسیل افراد صورت می گیرد و پارامترهای مختلفی نظیر سابقه کار، تعداد فرزندان، متاهل یا مجرد بودن، ارزیابی عملکرد شغلی،خانه اولی و… شاخص های سنجش واگذاری مسکن به کارکنان شهرداری تهران خواهد بود.

باقری ادامه داد: این مولفه ها همگی دسته بندی شده اند و در جلسات منظم مربوطه به اجماع کارشناسی گذاشته می شود و به دنبال این هستیم که در قالب یک نظام عادلانه، پاسخگوی نیاز همکاران خود در مجموعه شهرداری تهران باشیم.

وی با تاکید بر اینکه پرسنل شهرداری تهران اطمینان خاطر داشته باشند که بسته دوم بسته خرسند ساز با محوریت مسکن حتما رونمایی خواهد شد گفت: با پایان مطالعات کارشناسی همه جانبه، این بسته رونمایی خواهد شد و در حال حاضر کارشناسان مربوطه در حال بررسی موارد مختلف نظیر شیوه های ساخت مسکن، نحوه تخصیص مسکن به کارکنان و… هستند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا