اجتماعی

اصفهان؛ میزبان مدیریت شهری 31 مرکز استان

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از دبیرخانه مجمع مشورتی شوراها، دومین اجلاس مجمع در دوره ششم با حضور روسای شوراهای اسلامی و شهرداران 31 شهر مرکز استان با هدف تبادل نظر و ارائه پیشنهاد در خصوص برنامه توسعه هفتم و بودجه سال 1402 کشور در دو نوبت صبح و بعد ازظهر سوم آذر در اصفهان برگزار می‌شود .
در اجلاس اصفهان رئیس شورایعالی استانها و استاندار اصفهان نیز حضور دارند و رئیس دبیرخانه تدوین برنامه هفتم توسعه در تشریح سیاست ها، رویکردها و برنامه های توسعه هفتم سخنرانی خواهد کرد. همچنین در این اجلاس هیئت رئیسه کمیسیون های تخصصی مجمع مشورتی انتخاب و کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی – سلامت، محیط زیست و خدمات شهری – توسعه و عمران شهری – حقوقی و اقتصادی بلافاصله وارد دستورجلسه خواهند شد تا نظرات پیشنهادی خود را اعلام نمایند. با توجه به تغییرات گسترده نسبت برنامه های قبلی توسعه کشور در برنامه هفتم که بر محور 26 سیاست اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب تنظیم شده، انتظار می رود با توجه به جایگاه نظام شورایی کشور به عنوان رکن چهارم (رکن مردم) در سیستم تصمیم گیری و نظارت کشور که اصل هفتم قانون اساسی شوراها را از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشور معرفی کرده؛ اجلاس اصفهان دست آوردهای مهمی در پی داشته باشد .
مجمع مشورتی روسای شوراها متشکل از 31 شهر مرکز استان کشور (شهرهای : اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بجنورد، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، تبریز، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شهرکرد، شیراز، قم، قزوین، کرج، کرمان، کرمانشاه،گرگان، مشهدالرضا (ع)، همدان، یاسوج، یزد) می باشد که از سال 1382 به عنوان یک ظرفیت مشورتی قوی برای شورایعالی استانها، دولت و مجلس شورای اسلامی کار خود را آغاز کرده است.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا