اجتماعی

اتمام استقرار حسابرسان در مناطق ۲۲ گانه برای رسیدگی به صورت‌های مالی سال ۹۹

به گزارش ساختمان آنلاین: به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران ابراهیم باقی با اعلام این خبر گفت : حسابرس مستقل و منتخب شورای اسلامی شهر تهران جهت رسیدگی به صورتهای مالی سال ۱۳۹۹ شهرداری منطقه ۲ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ با حضور نماینده اداره کل امور مجامع و حسابرسی در محل آن منطقه معارفه و مستقر گردید.

وی افزود: با استقرار حسابرسان در منطقه دو موضوع معارفه حسابرسان در کلیه مناطق ۲۲ گانه جهت رسیدگی به صورت های مالی سال ۱۳۹۹ به پایان رسید .

باقی در ادامه خاطر نشان ساخت: پیشتر موضوع استقرار و اخذ گزارشات حسابرسی در کلیه سازمان ها و شرکتهای تابعه تا پایان سال ۱۴۰۰ نهایی و به اتمام رسیده بود و خداوند را شاکریم که با تلاش و پیگیری ها مداوم برای اولین بار طی ده سال اخیر فاصله سال مالی و دوره مورد رسیدگی به کمترین زمان ممکن رسید.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا