اجتماعی

آمادگی کامل شهرداری تهران برای بارش برف و مقابله با یخ‌زدگی معابر

به گزارش ساختمان آنلاین، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بامداد روز دوشنبه و همزمان با بارش برف در پایخت به منظور نظارت بر عملکرد سایت های برف روبی  به همراه مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورا و جمعی از شهرداران مناطق و مدیران ارشد در مناطق شمالی تهران  حضور پیدا کرد.
بر اساس این گزارش این بازدید ابتدا از بوستان ملت در منطقه سه تهران آغاز شد و نادعلی در حاشیه این بازدید گفت: حدود ۸۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری در منطقه سه پایتخت در حال برف روبی بوده و بسیاری از معابر منطقه سه پایتخت باز هستند و هیچ مشکلی مشاهده نشد.
وی افزود: نزدیک ۲۵ ساعت نیروهای منطقه سه تهران در حالت آماده باش بودند و این موضوع باعث شد هیچ مشکلی در معابر اصلی و فرعی نداشته باشیم.
همچنین حمید جوانی شهردار منطقه سه پایتخت گفت:  ۸۵ دستگاه سبک و سنگین خودرو در طول شبانه روز مشغول برف روبی و خدمات رسانی هستند و هیچگونه مشکلی نداشتیم.
وی افزود: همچنین یخ زدایی به صورت کامل انجام شده و جای هیچ نگرانی برای شهروندان تهرانی وجود نداشته است.
در ادامه نادعلی از سایت برف روبی در منطقه یک تهران بازدید کرد و گفت: شهرداری منطقه یک تهران آمادگی کامل را برای برف روبی دارد و در ساعات اولیه بارش برف کمی مشکل وجود داشت اما خوشبختانه سریعا معابر اصلی و فرعی بازگشایی شد.
وی افزود: توزیع نیرو و تجهیزات در منطقه یک به خوبی رخ داده است و کاملا شرایط تحت کنترل بوده است و هیچ مسیری مسدود نشد.
مهدی هوشیار معاون امور مناطق شرکت ساماندهی افزود: آمادگی کامل را برای بارش برف داشتیم و از مناطق جنوبی تهران به مناطق شمالی تهران امکانات و نیرو لازم را انتقال دادیم که در نتیجه حاصل این تلاش ها بازگشایی معابر اصلی و فرعی بوده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین ضمن بازدید از اتاق مانیتورینگ حمل و نقل و ترافیک منطقه یک؛ دو و سه پایتخت اظهار کرد: این مرکز رصد کامل تمامی معابر اصلی را همراه داشت؛ تقریبا مشکل ترافیکی در مناطق شمالی پایتخت نداشتیم‌.
وی افزود:  شهرداری تهران برای برف روبی آمادگی کامل داشته و همین موضوع باعث شد مشکلی رخ ندهد.
بر اساس این گزارش علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورا از منطقه چهار پایتخت نیز بازدید کرد و در جریان روند خدمت رسانی به شهروندان این منطقه نیز در شب برفی پایتخت قرار گرفت.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا