اجتماعی

خدمت‌رسانی شبانه‌روزی موکب‌‌های شهرداری تهران در شهر«سامرا»/ فعالیت ۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فرهنگی

به گزارش ساختمان آنلاین: علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از موکب های شهرداری تهران در شهر سامرا ، با اشاره  نحوه خدمات رسانی شهرداری اظهار کرد: در موکب شهرداری تهران در شهر سامرا نزدیک  ۲۰۰ نفر از همکاران ما که شامل ۱۰۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری شهرداری تهران و ۱۰۰ نفر از کسانی که به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند و تعدادی نیز نیرو‌های داوطلب خارج از شهرداری حضور دارند. این افراد خالصانه و داوطلبانه در شیفت‌های مختلف به مدت ۲۰ روز مشغول خدمات رسانی به زائران بوده و هستند و این حضور تا چند روز پس از اربعین هم ادامه خواهد داشت.

نادعلی در ادامه گفت: مشاهدات ما  از پاکیزگی و خدمات مناسب در شهر سامرا حکایت دارد؛ لذا اتفاق بسیار خوبی صورت گرفته است چرا که این برای نخستین بار است که شهرداری تهران در شهر سامرا و حضور داشته و به زائران خدمات رسانی می‌کند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، در پایان ابراز امیدواری کرد که این اقدام طلیعه و آغازی برای خدمت به زوار در این ناحیه و مرقد باشد و ادامه داد: به همه همکاران خداقوت و خسته نباشید می‌گوییم و آرزو می‌کنیم همه زائران اباعبدالله (ع)، زیارت مقبولی راشته باشند.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا