دیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

شرط معاون شهردار تهران برای تولید مسکن به روش صنعتی

حمید رضا صارمی در گفتگو با  خبرنگار ساختمان آنلاین ،   در واکنش به این موضوع که با توجه به برنامه شهرداری برای حل بحران مسکن و نیز با توجه به اینکه صنعتی سازی سبب افزایش سرعت اجرا می شود،چه برنامه ای برای تولید مسکن به روش صنعتی دارید تاکید کرد: شهرداری تهران برای بکارگیری صنعتی سازی مسکن با چند ارگان وارد مذاکره شده است ،اما آنها اعلام کردند که روشهای صنعتی نسبت به سنتی ،سبب افزایش هزینه های ساخت مسکن تا بیست درصد می شود.

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به این موضوع برای بکارگیری روشهای تولید صنعتی مسکن باید با احتیاط و بررسی جوانب مختلف عمل کنیم ،هر چند که استفاده از شیوه های صنعتی ساخت در دستور کار است و حتما از این ظرفیت برای تولید مسکن بهره می گیریم.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران در عین حال افزود: قطعا اگر هزینه های ساخت مسکن به شیوه صنعتی ،متعارف باشد،از آن استقبال می کنیم و در چنین شرایطی بکارگیری این روش، به یک ضرورت اجتناب ناپذیر در عرصه ساخت وساز تبدیل خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا