راه و شهرسازی

بهره‌برداری از ۱۱۱۶ واحد مسکونی طرح ملی مسکن در کرمان

به گزارش ساختمان آنلاین : مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان روز پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح هزار و ۱۱۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهوری در شهرستان سیرجان گفت: امروز در مجموع ۲ هزار و ۸۳۶ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن و مسکن مهر و با مجموع اعتبار یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در استان کرمان افتتاح می شود.

علی حاجی زاده افزود: همچنین برای احداث چهار هزار و ۲۹ واحد به صورت گروهی و تعاونی به واجدین شرایط در قالب طرح اقدام ملی مسکن زمین واگذار می شود.

وی بیان کرد: آماده سازی ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی نیز با اعتبار بالغ بر ۱۰۶ میلیارد ریال برای طرح اقدام ملی مسکن انجام و به زودی به اتمام می رسد و عملیات آماده سازی ۱۴۰ هکتار از اراضی تخصیصی به طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان آغاز می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از یک هزار و ۷۲۰ واحد مسکونی مهر تصریح کرد: سه هزار و ۶۶۴ نفر از واجدان شرایط در استان کرمان به پروژه های طرح اقدام ملی مسکن معرفی می شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا