صنایع ساختمانیمجله خبری

اهداء ۱۰۰ هزار تن سیمان برای تکمیل ساخت خانه مددجویان

به گزارش ساختمان آنلاین: به دنبال درخواست رئیس کمیته امداد از رئیس بنیاد مستضعفان برای مساعدت در پروژه تکمیل مسکن مددجویان این نهاد، سید پرویز فتاح دستور داد تا ۱۰۰ هزار تن سیمان رایگان برای تکمیل ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی ، کرمان و بوشهر از سوی بنیاد مستضعفان به این نهاد واگذار شود.

«سید پرویز فتاح» در خصوص اهدای ۱۰۰ هزار تن سیمان به کمیته امداد گفت: سیمان تخصیص داده شده از سوی بنیاد مستضعفان به منظور کاهش فشار اقتصادی و مساعدت به مددجویان در احداث واحدهای باقی مانده طرح تکمیل ۱۷ هزار واحد مسکن مددجویی به کمیته امداد تحویل می‌شود.

وی با اشاره به سیاست بنیاد مستضعفان برای حمایت از پروژه های احداث مسکن برای اقشار کم درآمد افزود: کارخانه های سیمان بنیاد مستضعفان در سال های ۹۷ و ۹۸ بخش قابل توجهی از تولیدات خود را به صورت رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سوانح و حوادث طبیعی تخصیص دادند و در آینده نیز از ظرفیت آنها برای کمک به احداث مسکن برای اقشار کم درآمد استفاده خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به افزایش هزینه ساخت مسکن در کشور با توجه به گرانی های اخیر خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان تلاش می‌کند، گرانی های اخیر مانع از توقف پروژه های تامین مسکن محرومان نشود و تعهدات گذشته، در بازه زمانی تعیین شده به محرومان تحویل داده شود.

براساس دستور صادر شده، ۴۲ تن سیمان به استان کرمان، بیش از ۳۷ تن به استان کرمان، ۲۰ تن به خراسان جنوبی و بیش از ۷ تن سیمان رایگان نیز به استان بوشهر اهداء خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا