دیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

پایتخت یک میلیون واحد مسکونی کسری دارد

به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین  ، علیرضا زاکانی در جریان مراسم آغاز ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در شهر تهران با اشاره به ساخت مسکن اظهار داشت: سال گذشته قرارگاه جهادی مسکن مطرح شد و بسیاری از افراد نسبت به آن موضع گیری کردند و ارتباط موضوع مسکن با شهرداری تهران را مورد پرسش قرار دادند.

وی تاکید کرد: قرارگاه جهادی مسکن معطوف به نیاز قطعی مسکن بود ،این درحالی است که سال‌ها در تهران و کشور رویکردی حاکم بود که خروجی آن کمبود ۱ میلیون مسکن در پایتخت است.

شهردار تهران با بیان اینکه انقلاب به ما یاد داد تا مشکلات مردم را باید حل کنیم خاطر نشان ساخت:  خدا را شاکریم که امروز گامی دیگر برای خدمت رسانی برداشته‌ایم و حرکت جهادی برای تأمین مسکن را آغاز کرده‌ایم.

زاکانی با اشاره به تفاهم نامه ساخت مسکن تاکید کرد: تفاهم نامه‌هایی را با مجموعه‌های مختلف به امضا رسانده ایم که در بستر آنها ساخت طبقه‌ای اضافه برای رونق ساخت در منطقه ری تصویب شد و همین موضوع منجر به حل مشکل ۳۰ ساله این منطقه شد.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است تا کشور یکپارچه برای حل مشکلات حرکت کند گفت: انباشتگی مسائل وجود دارد که به کمک یکدیگر قابل حل است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا