مجله خبری

همکاری فجر جهاد و نفت پاسارگاد

به گزارش ساختمان آنلاین : براساس این تفاهم نامه، شرکت فجر جهاد به بازوی لجستیک شرکت نفت پاسارگاد تبدیل می‌شود.

رضا امیدوار تجریشی سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت فجر جهاد در آئین انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: این قرارداد در راستای افزایش، هم‌افزایی و بالا بردن ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل مشترک بین شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حفظ و افزایش درآمدهای درون‌بنگاهی منعقد می‌شود.

رضا امیدوار تجریشی ادامه داد: شرکت فجر جهادی با انعقاد این تفاهم نامه در جهت لجستیک مشتقات نفتی و پتروشیمی گام بر خواهد داشت. چرا که ظرفیت‌‌های موجود در این شرکت می‌تواند زمینه همکاری‌های آتی میان دو صنعت راهبردی و استراتژیک حمل و نقل و نفت را فراهم آورد. براساس مأموریت‌های تازه‌ای که به شرکت فجر جهاد تکلیف شده است، استفاده از این ظرفیت‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: بحث حمل و نقل در توسعه یافتگی کشورهای اروپایی و امریکایی نقش مهمی ایفا کرده است و اگر دولت و بخش خصوصی در کشور ما در این حوزه سرمایه گذاری کنند، قابلیت تبدیل شدن به هاب منطقه را داریم. موقعیت خاص ترانزیتی کشور و توان ناوگان موجود ـ به لحاظ اسمی و عملیاتی ـ این امکان را برای ایران به شکلی جدی‌تر فراهم می‌آورد.

مدیرعامل نفت پاسارگاد نیز در این نشست بیان کرد: بررسی های شرکت نفت پاسارگاد نشان داد که یکی از گره های اصلی کار ما بحث حمل و نقل است و فرمول لازم برای حل آن به استفاده از شرکت های حمل و نقل مربوط می شود‌.

حسین نیکخواه اضافه کرد: با یاری شرکت فجر جهاد قصد داریم امنیت و دسترسی به کالای خود را بالا ببریم.
وی عنوان کرد: انعقاد این تفاهم نامه، شروع بزرگ برای همکاری میان دو شرکت است.

در ادامه نشست رییس هیات مدیره شرکت فجر جهاد نیز گفت: شرکت فجر جهاد تا پایان امسال ۵۰ دستگاه و تا پایان سال آینده ۱۵۰ دستگاه به ناوگان خود اضافه می کند.

هادی اکبرپور بیان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه، در بحث انتقال فرآورده های قیری و انتقال به بنادر جنوب کشور به منظور صادرات، در کنار نفت پاسارگاد خواهد بود.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا