راه و شهرسازیمجله خبری

عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن سرعت خواهند گرفت

به گزارش ساختمان آنلاین:  به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، علیرضا صادقیان‌فر در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکونی استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر در سطح استان کرمانشاه قریب به ۲۰۰ هزار نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: بیش از ۱۵۰ هزار نفر تعیین تکلیف شده و ۲۶ هزار نفر نیز تاکنون تأیید نهایی و تخصیص پروژه شده‌اند.

مجری طرح نهضت ملی‌مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه ۸ هزار نفر افتتاح حساب و تخصیص پروژه شده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قریب به ۱۵۰ پروژه در سطح استان به ظرفیت ۳۰ هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده و در مراحل مختلف اجرایی قرار دارد.

صادقیان‌فر اظهار داشت: با نهادهای مرتبط با طرح ملی مسکن در این شهر همکاری کرده‌ایم تا شرایط احداث واحدهای با کیفیت مناسب فراهم شود.

وی در جریان آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در کرمانشاه قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع اتمام پروژه‌های در حال اجرا شامل محوطه‌سازی و آماده‌سازی زمین را صادر کرد و در ادامه افزود: بدون شک این اقدامات در تأمین نیاز مردم کرمانشاه به مسکن تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اعلام اینکه ظرفیت‌های نهادهای انقلابی مانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای پیشبرد این اهداف فعال شده، تاکید کرد: در آینده نزدیک قرارگاه امام حسن (ع) نیز ظرفیت خود را در استان کرمانشاه به کار خواهد گرفت تا عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی سرعت بیشتری بگیرند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا