راه و شهرسازیمجله خبری

وعده افتتاح ۷۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید اندیشه

به گزارش ساختمان آنلاین:  اوایل خردادماه سال 98 با حضور وزیر سابق راه و شهرسازی، مدیرعامل وقت بانک مسکن و تنی چند از مقام‌های مسئول، کلنگ اولین پروژه ساخت مسکن برای دهک‌های متوسط جامعه در شهر جدید اندیشه (شهریار)‌ به زمین زده شد.

مدیرعامل سابق شرکت عمران شهرهای جدید ایران در آیین کلنگ‌زنی این پروژه گفته بود:‌ ساخت 200 هزار مسکن از برنامه اقدام ملی (طرح کنونی نهضت ملی مسکن) بر عهده شهرهای جدید است که در این راستا تمرکز شرکت عمران شهرهای جدید استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

حبیب الله طاهرخانی با بیان این که تمام 2090 واحد شهر جدید اندیشه با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی اجرا می شود، افزود: تخصیص منابع مالی از طریق بانک ها با محدودیت روبروست اما منابع زیادی در اختیار بخش خصوصی و مردم قرار دارد که به هر جهتی که حرکت می کند آن بخش را دچار مشکل می سازد.

حدود 5 ماه بعد مهدی مسلم‌خانی سرپرست عمران اندیشه گفته بود: عملیات اجرایی 2000 واحد این طرح در دست اجراست که از این تعداد 1030 در مرکز شهر اندیشه قرار دارد. گودبرداری و فونداسیون پروژه‌ها انجام شده و از 2 سال آینده این پروژه‌ها را تقدیم مردم کنیم.

در تازه‌ترین اظهارنظر مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه وعده افتتاح 700 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن  این شهر را تا پایان سال جاری داده و گفته است:  این پروژه‌ها سال آینده (1402) به صورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسلم‌خانی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی 2500 واحد نهضت ملی مسکن اندیشه، افزود: ساخت و سازها در شهر اندیشه برای تامین مسکن دهک‌های میانی جامعه است.

وی یادآور شد: پروژه‌های عمرانی و احداث کارگاه ساختمانی در اندیشه برای 1800 نفر اشتغال مستقیم و برای بیش از 7 هزار نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا