دیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

انتقاد استاندار تهران از روند احراز صلاحیت متقاضیان مسکن ملی

محسن منصوری در حاشیه مراسم سومین آیین تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال  ساختمان آنلاین  درباره راهکار سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن چیست گفت: مساله اصلی طرح نهضت ملی مسکن در تهران زمین است.و البته در حال حاضر میزان اراضی شناسایی شده برای این طرح که در حال آماده سازی هستند از تعداد افراد واجد شرایطی که مراحل پیش ثبت نام ،افتتاح حساب و واریز وجه را آغاز کرده اند ،پیشی گرفته است که این امر بیانگر آن است که گره اصلی طرح نهضت ملی مسکن رفع شده است.

استاندار تهران خاطر نشان ساخت: اگر بتوان زمین ارزان و رایگان در اختیار پروژه های نهضت ملی مسکن قرار دهیم ،روند اجرایی این پروژه قطعا سرعت خواهد گرفت.

منصوری تصریح کرد : البته در طرح نهضت ملی مسکن اشکالاتی در روند ثبت نام و پالایش اطلاعات متقاضیان وجود داشته است که باید این رویه اصلاح شود و در ستاد شورای مسکن استان در این زمینه نیز تصمیم گیری شده است و امیدواریم که اجرای این طرح شتاب بگیرد.

استاندار تهران همچنین در واکنش به موضوع عدم همکاری بانکها در طرح نهضت ملی مسکن که سبب کند شدن روند اجرایی این طرح شده است نیز خاطر نشان ساخت: عاملیت اصلی طرح نهضت ملی مسکن ،بانک مسکن است که در این زمینه همکاری می کند و کار پیش می رود و کمتر پیش آمده است که در پروژه های حمایتی دولت در حوزه مسکن ،کار به مرحله ارایه تسهیلات برسد و بانکها در تخصیص تسهیلات کوتاهی کنند چرا که واحدهای مسکونی نزد بانک وثیقه خواهند شد ،اما به طور کلی اگر چنین مشکلی باشد حتما مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 

5/5 - (2 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا