بورس و بازارفن آوری های ساختمانیمجله خبری

قیمت مسکن بریتانیا کاهش یافت

به گزارش ساختمان آنلاین:  و به نقل از بیزنس، بر اساس شاخص ملی قیمت خانه که روز پنجشنبه (اول سپتامبر) منتشر شد، رشد سالانه قیمت مسکن در بریتانیا در ماه آگوست امسال با ۱۰ درصد کاهش گزارش شد که فراتر از انتظارات بازار بود.

داده‌ها نشان می‌دهد که این رقم نسبت به جولای کاهش یافته است زمانی که این پارامتر به ۱۱ درصد رسید.

به صورت ماهانه، این شاخص بر اساس تعدیل فصلی ۰.۸ درصد افزایش داشت، در حالی که میانگین قیمت مسکن در این کشور در ماه آگوست به ۲۷۳هزار ۷۵۱ پوند رسید که طی دو سال تقریباً ۵۰هزار پوند افزایش یافت.

کاهش قیمت سالانه مسکن به‌عنوان «متوسط» نامیده شد زیرا در ماه‌های اخیر درخواست‌های خریداران جدید کمتر شده و تعداد تأییدیه‌های وام مسکن برای خرید خانه به زیر سطح قبل از همه‌گیری کاهش یافته است.

در این گزارش توضیح داده شده است که این سازمان انتظار دارد بازار به دلیل تورم بالا و این واقعیت که بانک انگلستان به احتمال زیاد نرخ‌های بهره را حتی بیشتر افزایش می‌دهد، به کاهش ادامه دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا