راه و شهرسازیمجله خبری

انتصاب سرپرست شرکت عمران شهر جدید پرند

به گزارش ساختمان آنلاین:   به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید طی حکمی، آرش صیادی را به سرپرستی شرکت عمران شهر جدید پرند منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای آرش صیادی
سلام علیکم
با عنایت به استعفای آقای سید مسعود بزرگ زاده سرپرست شرکت، ضمن تشکر از مساعی و تلاش های ارزنده ایشان و نظر به تخصص، تعهد و سوابق مفید و ارزشمند جنابعالی و در راستای پیشبرد امور جاریه شرکت به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پرند منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمود های مقام معظم رهبری (حفظه ا… تعالی) و همچنین همکاری اعضای محترم هیئت مدیره و کارکنان آن شرکت، در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و پاسداری راه امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر موفق و مؤید باشید.

3/5 - (6 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ضمن تبریک و عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی تقاضا عاجزانه دریم که به وضعیت فاز ۵ و ۶ کیسون از نظر رفاهی و اجتماعی و فرهنگی اقتصادی رسیدگی کنید کیسون سرویس های رفاهی مثل حمل و نقل عمومی مناسب نداد نانوا بهداشت محیط و به اشت فردی را رعایت نمی کنند و سگ های ولگرد در کیسون بسیار زیاد هستند و سبب بیماری و ناراحتی و رعب و ترس و وحشت و حتی گزش و حمله شده اند و این سگ ها به راحتی و به سادگی وارد حتی مغازه ها و تی نانوا ها می شوند چون تعداد آنها بسیار بسیار زیاد هست.هم‌چنین روشنایی معابر کیسون کم هست و آمار سرقت را بالا می برد امنیت پایین هست در کیسون گران فروشی زیاد هست و اقلام غذایی و خوراکی و اساسی بسیار گران و بیشتر از نرخ تعیین شده روی کالا فروخته و عرضه می شود‌.بحث امکانات هم مهم است در فاز ۶ امکانات مدرسه ای و آموزشی اصلا وجود ندارد.مسجد کیسون بسیار غیر فعال هست و کمیت و کیفیت خوب ندارد ورود بسته می شود.لطفا به پرند و اوضاع بهداشتی و رفاهی و اجتماعی و امنیتی و اقتصادی و رفاه و معیشت و بهداشت و سلامت و نظافت معابر و کوچه ها و خیابان ها و بلوارها و روشنایی آنها رسیدگی کنید و بر دستفروش های خودرویی نظارت کنید.سرقت در پرند زیاد هست گرانروی زیاد هست کیفیت و کمیت نان بسیار پایین هست.و نانوا ها نان را وزن چانه کم‌می پزند و بهداشتنان و نانوا ها و وسایل را رعایت نمی کنند که سبب بیماری خونی و گوارشی و مسمومیت می شو علاوه بر موش و سگ های ولگرد در خود نانوا ها موش هم دیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا