راه و شهرسازیمجله خبری

لیست ساختمان‌های عمومی ناایمن باید منتشر شود

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، احمد صادقی با بیان اینکه باید میان ساختمان های ناایمن و ساختمان های حساس عمومی تفاوت قائل شویم، گفت: وضعیت ساختمان های پرتردد مثل ابنیه دولتی و عمومی اهمیت زیادی دارد.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه ساختمان‌های ناایمن از دیدگاه ها و مدل های مختلف بررسی می شوند، یادآور شد: لیست ساختمان های ناایمن در گذشته وجود داشته و این لیست در رابطه با بحث ایمنی در برابر حریق بوده اما این ساختمان ها در رابطه با ایمنی از جنبه های دیگر بررسی نشده است.

صادقی با بیان اینکه شهروندان نیز می توانند ملک شخصی خود را مورد رصد قرار دهند، گفت: هر یک از اشخاص باید بدانند که آیا خانه آنها ناایمن است یا خیر؛ افراد باید از لحاظ شهرسازی و آتش نشانی موقعیت منطقه و ساختمان خود را مورد بررسی قرار دهند و با مراجعه به دفاتر فنی متوجه شوند آیا در اطراف ساختمان آنها قنات یا گسل قرار دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا