مجله خبری

در سراسر کشور طرح هادی ۲۰ هزار روستا اجرایی می شود

ساختمان آنلاین؛ محمدرضا شاملو معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با یادآوری این که طرح های هادی روستایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تهیه و اجرا شد، اظهار کرد: در اواخر دهه 60 این طرح های به صورت محدود و از اوایل دهه 70 به صورت فراگیر بر اساس ماده 7 اساسنامه بنیاد این مسئولیت بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته شده است.

وی افزود: بر این اساس مطابق اهداف زمینه سازی توسعه کالبدی روستاها طرح هادی برای 39 هزار روستای کشور تهیه شده است.

وی ادامه داد: دوره طرح های هادی 10 ساله است و دوره تعدادی از این طرح ها به اتمام رسیده است. در این راستا 10250 طرح هادی مورد بازنگری قرار گرفته است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: در قالب طرح های هادی بهسازی شبکه آبهای سطحی، ساماندهی مراکز روستاها، معابر، ایمن سازی داخل روستاها و… انجام می شود.

شاملو بیان کرد: تاکنون طرح هادی 20000 روستا اجرا شده که البته این به معنای اتمام آنها نیست بلکه محورهای اصلی طرح آغاز شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا