راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

وزیر راه پیشنهادی ۶ آذر معرفی می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، «سیدمحمد حسینی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران با آرزوی شفای عاجل برای «رستم قاسمی» وزیر پیشین راه و شهرسازی، درباره احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه گفت: بحث معرفی آقای بذرپاش هم در دولت مطرح است اما این موضوع زمانی قطعی می‌شود که رئیس‌جمهور نامه معرفی وزیر پیشنهادی را به مجلس ارسال کند تا تکلیف این وزارتخانه معلوم شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: آقای افندی‌زاده هم که به‌عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی انتخاب شده است، اشراف کافی به کار دارد.

رئیس‌جمهور یکم آذر ماه، ضمن موافقت با استعفای «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی به دلیل تشدید بیماری‌اش، «شهریار افندی‌زاده» معاون حمل و نقل این وزارتخانه را به‌ عنوان سرپرست وزارت راه منصوب کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا