مجله خبری

ساخت ۴۰۰ هزار مسکن از برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید است

به گزارش برنا از اراک ، علی نبیان در حاشیه بازدید از طرح آرمان اراک افزود: ساخت این مسکن ها در قالب طرح اقدام ملی در طول سال های ۹۸ و ۹۹ در سطح کشور اجرایی می شود.

وی ادامه داد: ۲۰۰ هزار واحد این مسکن ها در سطح شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در قالب بازآفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن در سطح کشور ساخته می شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: طرح اقدام ملی به ۲ صورت شامل تامین زمین توسط شهرستان ها و یا در زمین های سازمان ملی زمین و مسکن در استان ها اجرا می شود.

نبیان افزود: طرح آمان اراک از جمله طرح های مشارکتی است که زمین آن توسط سازمان ملی زمین و مسکن در اختیار سرمایه گذار قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهر سازی گفت: ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر به صورت نیمه کاره در سطح کشور وجود دارد که پیگیری تکمیل این طرح ها توسط استانداران و جانشینی معاونت عمرانی استانداری ها در حال انجام است.

نبیان افزود: تکمیل طرح های مسکن مهر اکنون به صورت ویژه در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر توسط سازمان ملی زمین و شهرسازی و زیر ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن و شهرهای جدید در حال انجام است.

منبع:شهرخبر

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا