مجله خبری

مسکن کمترین ریسک سرمایه گذاری برای رونق تولید را دارد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم مازیار حسینی در بیست و دومین جلسه هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان ” خود را در کنار جامعه مهندسان و شورای مرکزی همراه و همگام می دانیم” اظهار کرد: منتخبان انتخابات هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی باید متخصص، ژرف اندیش، پاکدست و دارای نگاه ملی باشند، امیدوارم رفتار حرفه ای و انضباط کاری سرلوحه امور برگزیدگان کشور قرار گیرد.

وی تاکید کرد:اعضای شورای هشتم باید در سطح ملی توانایی و کارایی داشته و از لحاظ سطح علمی از افراد برجسته دانشگاه ها باشند، تا در جهت پیشبرد اهداف سازمان از ظرفیت های جوان، پرشور و افراد دارای ایده استفاده نمایند. شورای مرکزی عصاره فضایل مهندسی کشور است و مهندسان متعهد و اخلاق گرا باید در راس امور آن قرار گیرند.

وی با بیان این که ساختمان استاندارد ساختمانی است که چهار موضوع آسایش، آرامش، دوام و ایمنی در آن دیده شده باشد، افزود: تلاشمان این است که نظام مهندسی را در چهار رکن اصلی مالک یا سرمایه گذار، سازنده، کنترل و بازرسی و نگهداری ساختمان تعریف کنیم.

معاون امور مسکن و ساختمان بیان کرد: آنچه کشور به آن نیازمند دارد رونق تولید و تاثیر آن بر اقتصاد کشور است که مسکن کمترین میزان ریسک سرمایه گذاری را در این خصوص دارد.

منبع:شهرخبر

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا