اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

دور جدید ثبت‌نام نهضت ملی مسکن آغاز شد

به گزارش ساختمان آنلاین، نهمین فاز از ثبت نام نهضت ملی مسکن در ۱۶ استان کشور شروع شده است.استان هایی از جمله آذربایجان شرقی، بوشهر،کرمان، خوزستان، سمنان، فارس، جنوب کرمان، گلستان، مازندران مرکزی، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و… آغاز شده است.
براساس این گزارش این دوره از ثبت نام در حالی آغاز شده است که در وزارت راه و شهرسازی و همچنین سایت طرح جامع مسکن های حمایتی هیچ خبر و یا اطلاعیه ای صادر نشده و بسیاری از متقاضیان در شهرهای مختلف هیچ گونه اطلاعی از زمان باز شدن و یا باز بودن این سایت ندارند.
گفتنی است متقاضیان این دوره از ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن باید فرم ج آنها سبز باشد و باید سرپرست خانوار باشند و تاکنون از هیچ یک از طرح های حمایتی مسکن استفاده نکرده باشند.
براساس این گزارش با توجه به آنکه از شهریور ماه امسال تاکنون سایت باز نشده و از سوی دیگر بسیاری از متقاضیانی که پیش از این در سایت ثبت نام کرده در انتخاب شهر خود دچار مشکل شده بودند امکان ویرایش وجود نداشت در نتیجه با باز شدن سایت امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان هم امکان پذیر شده است‌
در همین رابطه نوروزی مشاور وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بود که در صورت باز شدن سایت برای ثبت نام متقاضیان ممکن است سایت همواره باز باشد تا مشکلی برای متقاضيان ایجاد نشود.
بر اساس این گزارش طبق آخرین صحبت های سرپرست وزارت راه و شهرسازی تاکنون اراضی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تامین شده و هنوز در بسیاری از شهرها اراضی کافی وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا