اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

منابع مالی در اجرای پروژه‌های مسکن مهر به پایان رسیده است

ایرج رهبر  دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه مسئله اصلی در مسکن مهر مربوط به پرداخت ها است  گفت:  وضعیت پولی در حوزه مسکن مهر وضعیت خوبی ندارد و بودجه ای برای ادامه پیشرفت پروژه ها وجود ندارد.
او ادامه داد:  از مدت ها پیش به جای پرداخت پول در پروژه ها تهاتر زمین صورت می گرفت که در حال حاضر زمینی وجود ندارد و همین امر باعث شده که اجرای پروژه ها به کندی صورت گیرد.
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران با بیان اینکه عدم پرداخت ها خود باعث شده که  پیمانکاران و سازندگان با مشکل مواجه شوند و پروژه های مسکن مهر با کندی زیادی روبرو شود افزود: آماده سازی انشعابات و معابر یکی از عوامل اصلی  در اجرای پروژه ها است که برای اجرای آن نیاز به پول و منابع مالی است که در حال حاضر منابعی در این حوزه وجود ندارد.
او بیان کرد: شهر جدید پردیس از لحاظ توپوگرافی در مقایسه با سایر شهرها هزینه های بیشتری دارد بنابراین اجرا و روند ساخت این پروژه ها در این شهر بسیار زیاد تر است.
 رهبر بیان کرد:  افزایش قیمت ها و همچنین اجرای  پروژه ها خود باعث کندی کار شده و هماهنگی با سازنده ها هم در این بخش نیاز به پرداخت منابع مالی دارد که در حال حاضر منابع مالی چندانی در این بخش نداریم.
دبیر انجمن انبوه سازان استان تهران بیان کرد:  مسئله بعدی در اجرای این پروژه ها مربوط به مدیریت است که متاسفانه در این بخش ها مدیریت چندانی وجود ندارد وهمین امر خود باعث شده که اجرای پروژه ها با کندی زیادی روبرو شود.
رهبر تاکید کرد: تا زمانی که مدیریت و روند اجرای پروژه ها با قدرت و اجرای خوبی صورت گیرد شاهد اجرای بهتر پروژه ها خواهیم بود.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا