اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

غده سرطانی ساخت‌وسازهای غیر مجاز باید مهار شود

پرویز سروری در گفتگو با پایگاه خبری ساختمان آنلاین ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: رسانه ها در زمینه برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز باید مطالبه گری کنند و اجازه ندهند که این تخلفات از چشم مسوولان مخفی بماند.

وی با فاجعه آمیز خواندن ساخت و سازهای غیر مجاز اظهارداشت: البته برای برخورد با این تخلفات اقدامات خوبی صورت گرفته است، به عنوان مثال شهردار منطقه 19 با یک اقدام انقلابی توانست 75 هکتار از اراضی که برای ساخت وسازهای غیرمجاز توسط متخلفان تصرف شده بود را رفع تصرف کند.

وی در عین حال مجموعه اقدامات انجام شده برای برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز را ناکافی خواند و افزود: البته برای ریشه کنی این معضل در حال حاضر همه دستگاه های ذی ربط  پای کار هستند و با ایجاد هم افزایی بین  نیروی انتظامی، دادستانی، نمایندگان شورای شهر، شهرداری و… به نظر می رسد که کار دارد خوب پیش می رود.

عضو شورای شهر تهران از برنامه شورا برای اعزامی نمایندگانی به مناطقی که با معضل ساخت وسازهای غیرمجاز درگیر هستند خبر داد و اذعان داشت: شورای شهر تهران باید با دغدغه مندی و نگرانی بیشتری موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز را دنبال کند و بنده به عنوان نایب رییس شورای شهر تهران شخصا پیگیر این موضوع هستم و با ارسال نمایندگان شورا به این مناطق و دریافت گزارشها ،اجازه نخواهم داد که از صحنه این معضل دور بمانیم و نباید فرصت داد که این غده های سرطانی در حواشی شهر تهران دوباره ایجاد شوند.

سروری ساخت و سازهای غیرمجاز را ظلم به شهروندان توصیف کرد و بر لزوم برخورد با متخلفان و پرهیز از سهل انگاری و مسامحه در مواجهه با این جرایم تاکید کرد.

وی در عین حال در واکنش به این موضوع که برخی معتقدند که گرانی مسکن طی سالهای اخیر سبب گسترش ساخت و سازهای غیرمجاز شده است تصریح کرد: نباید به بهانه گرانی مسکن ،تخلف ساخت و سازهای غیرمجاز را تطهیر کنم و یکبار برای همیشه باید این معضل ریشه کن شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا