اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازاردیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

مسکن ملی باید کسری بازار مسکن را جبران کند

علیرضا فخاری ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهارداشت: با توجه به نامعادله بین عرضه و تقاضای مسکن، اجرای جامع طرح نهضت ملی مسکن امری ضروری است و باید اهتمام ویژه ای برای تحقق این طرح صورت گیرد.
وی تاکید کرد: بنده به واسطه مسوولیتی که در دوران وزارت مرحوم رستم قاسمی در وزارتخانه راه و شهرسازی داشتم، میدانم که در طرح نهضت ملی مسکن، تخصیص زمین به نحو مطلوبی و متناسب با برنامه ریزی های  صورت گرفته انجام شده است.
استاندار تهران خاطرنشان ساخت: با توجه به این امر در حال حاضر مهمترین مساله چگونگی ساخت و تامین تسهیلات و همپوشانی ظرفیتهای مردمی در این طرح است.
فخاری ادامه داد: اجرای طرح بزرگ نهضت ملی مسکن در صورت اجرا می تواند نقش کلیدی در خانه دار کردن مردم داشته باشد.
فخاری بر لزوم رعایت اصول معماری و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و در ادامه بر ساخت مسکن به روش ویلایی در این طرح دفاع و عنوان کرد: ساخت مسکن به شیوه ویلایی متناسب با سبک زندگی اسلامی است و دربردارنده ایجاد رفاه و آرامش برای بهره برداران خواهد بود.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا