اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

قراردادهای منعقده شده با سازندگان مسکن ملی بر مبنای شاخص تعدیل سال گذشته است

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با ساختمان آنلاین با بیان اینکه قراردادهای منعقده با سازندگان و انبوه سازان در خصوص ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان تهران براساس شاخص های تعدیل سه ماه سال ۱۴۰۰ است گفت: در حال حاضر هیچ افزایش قیمتی برای ساخت این واحدها قرار نداده ایم و متقاضیان نگران افزایش قیمت در این خصوص نباشند.

او ادامه داد: قراردادهای منعقده با سازندگان و انبوه سازان طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی همان ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده و تاکنون قراردادی مبنی بر ۸ میلیون تومان منعقد نشده است.

محبت خواه تاکید کرد: در حال حاضر سرعت و اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در تمامی شهرهای استان تهران خوب است و ساخت پروژه ها در مناطق مختلف متوقف و یا کند نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن که در قالب مسکن ملی از سال گذشته آغاز شده بود به پیشرفت ۵۰ درصدی رسیده و برای پروژه های جدید هم زمین برای متقاضيان تامین شده است.

او با بیان اینکه بسیاری از اراضی که در اطراف شهر تهران وجود داشته در قالب رفع تعارض فوری شناسایی و بخشی از این اراضی در قالب کاربری مسکونی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر تهران به متقاضیان اختصاص داده می شود گفت: تاکنون بخش زیادی از این اراضی آزاد سازی شده و سند آنها به نام وزارت راه و شهرسازی زده شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا