بلاگپروژه های شاخص

خانه های درختی استوانه ای مجهز به نیروی خورشیدی در مکزیک

خانه های درختی استوانه ای مجهز به نیروی خورشیدی در مکزیک که از بامبوی پایدار ساخته می شوند

اختصاصی ساختمان آنلاین: در گستره پر آب ساحل مکزیک، شما آکاپولکو، منطقه ای پایدار وجود دارد به نام پلایا ویوا. آنها به تازگی خانه درختی دو سطحی را در آنجا افتتاح کرده اند که توسط شرکتی در شیکاگو به نام Detur Culsign طراحی شده است. این خانه از بامبو ساخته شده و مجهز به سیستم انرژی خورشیدی است و منظره ای عالی از اقیانوس آرام دارد.

treehouse in Mexico is made with sustainable bamboo

طبق گفته Deture Culsign خانه درختی که ۷۰۰ پا مساحت دارد، طوری طراحی شده که استراتژی هایی که از نظر بصری فریبنده بوده و بسیار پایدار هستند درآن بکار رفته اند تا مهمانان آن خانه تجربه غوطه در آب را به صورت طبیعی داشته باشند. خانه درختی شش فوت بالاتر از سطح زمین ساخته شده است در میان درختان پالم است و این درختان ستون های زنده آن هستند. یک اتاق خواب با تخت سلطنتی ، فضای استراحت، ننوی درختی، و حمام خصوصی در خانه درختی وجود دارند. سبک این خانه درختی  درخت هنری کالیفرنیایی است.

solar-powered-cylindrical-treehouse-in-mexico-is-made-with-sustainable-bamboo-1

طراحی این درخت طوری است که بازدیدکنندگان بتوانند حس کنند که به صورت مداوم درحال حرکت بین فضاهای درونی و بیرونی هستند. این درخت که از چوب های محلی ساخته شده است محیط طبیعی را فرا یاد می آورد. نیروی خورشیدی در این درخت برق و آب گرم تولید می کند. پنجره های روزنه ای در جوانب خانه درختی دایره ای باعث می شوند سیستم تهویه منفعل باشد.

solar-powered-cylindrical-treehouse-in-mexico-is-made-with-sustainable-bamboo-2

به گزارش ساختمان آنلاین: محل نشستن در اتاق خواب در سطح بالاتر قرار دارد و طبقه پایین یک حمام خصوصی است که میان بامبوها پنهان شده است. حمام شامل جزئیاتی است مثل سینکی که از سنگ حکاکی شده ساخته شده است و زیردوشی که از سنگریزه های دست ساز ساخته شده است. بخشی از حمام باز است تا بتون آسمان را مشاهده کرد. همچنین در این خانه درختی یک تخت روز هم وجود دارد که افراد بیشتری می توانند تجربه این خانه را داشته باشند.

solar-powered-cylindrical-treehouse-in-mexico-is-made-with-sustainable-bamboo-3

بازدیدکنندگان بسته به اینکه زمان اوج گردشگری است یا زمان افول آن، بین ۴۴۵ تا ۶۲۰ دلار هر شب می پردازند. در اتاق ها هر روز کلاس یوگا برگزار می شود و سه بار غذا سرو می شود به اضافه یک وعده تنقلات. پلایا ویوا تقریبا ۲۰۰ فرسنگ دورتر از ساحل خصوصی است. در این زمین دهانه رود قرار دارد، پرستشگاه  لاک پشت و منطقه باستان شناسانه آزتک. جنگل های استوایی و کرناها زیبایی و تنوع را به این منطقه می آورند ، منطقه ای که نزدیک روستای جولوچوکا است.

فیلم زیر را درباره این خانه های درختی بامبو تماشا کنید:

 

تصاویری از خانه های درختی بامبو : 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا