بلاگپروژه های شاخص

انگیزه احداث هتل بالی

انگیزه احداث هتل بالی

انگیزه احداث هتل بالی در قلب کویر مرکزی ایران در ابتدا به منظور جلوگیری از خارج شدن مسافرانی بود که برای کویر نوردی و تورهای صحرا عزم سفر به کشورهای عربی وحاشیه خلیج فارس را میکردند.

یکی دیگر از انگیزه های احداث هتل بالی جذب گردشگران خارجی میباشد گردشگرانی که بسیاری از آنها حتی برای یک بار هم کویر بیابان ندیده اند این گردشگران آرزوی اقامتی هر چند کوتاه در کویر را دارند. گردشگران خارجی به دلایل مختلف که یکی از آن دلایل نبودن امکانات اقامتی در کویر ایران بود از سفر به این کویر زیبا خوداری می کردند.

 

 این مهمانسرای کویری که بزرگترین هتل کویر مرکزی ایران است به همت مردی که خود زاده کویر است در سال ۱۳۸۴ شروع به ساخت شد یحیی امینی ساخت این هتل و کمپینگ کویری را در مهر ماه ۱۳۸۸ به اتمام رساند.

مهمانسرای بالی دارای ۳۲ اطاق می باشد که کلیه این اطاقها از امکانات وسرویس بهداشتی مطابق با استانداردهای هتل داری می باشد اطاقهای این مهمانسرا به ۲بخش تقسیم میشود که بخشی به صورت معمول دیگر هتل ها با تخت خواب و… میباشد و بخشی دیگر اطاقهای سنتی که در آنها خبری از تخت میز صندلی نیست و به صورت کاملا سنتی طراحی و چیده مان شده که معمولا با استقبال مسافران رو به رو می شود. دیوارهای این اطاقها کاه گلی بسیار زیباست.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا