بلاگپروژه های شاخص

اقامتگاه سافاری خورشیدی واقع در بوتسوانا، آفریقا

اقامتگاه سافاری خورشیدی واقع در بوتسوانا، آفریقا

 

اختصاصی ساختمان آنلاین: مطمئناً برای علاقه­ مندان به سافاری، اقامتگاه سافاری خورشیدی در لیست مناطق موردعلاقه برای بازدید قرار دارد؛ اگر واقعاً از اقامت در تماس کامل با بهترین­ های طبیعت لذت می ­برید، برای این کار راهی بهتر از اقامت در اقامتگاه سافاری خورشیدی که امکان ارتباط مستقیم با طبیعت و در عین حال، جنبه­ های آرامش­ بخش دنیای مادی را فراهم می ­کند، وجود ندارد.

اقامتگاه سافاری خورشیدی واقع در بوتسوانا، آفریقا

اقامتگاه سافاری ساندیب در بوتسوانای آفریقا واقع شده است و جدیداً بازگشایی شده ­است. بازسازی آن توسط آرشیتکت میکائیلس بوید و آرشیتکت نیک پلومن انجام شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین: این سازه ­ی مدرن تماشایی که در یک محیط شگفت ­انگیز قرار گرفته و مناظر زیبایی از طبیعت و گیاهان و جانوران اطراف آن را به نمایش می­ گذارد، ترکیبی بی­ نظیر از اشکال مدرن با استفاده از مواد روستایی محیط تأثیری ایجاد می ­کند که شایان تحسین است.

در این سازه، از سقف­ های خمیده ­ای استفاده شده است که چوب درون آن، گویی در برابر جادوی طبیعت تسلیم شده­ است و فضاهایی ایجاد می­ کند که اقامت در آن لذتی به یاد ماندنی به دنبال دارد.

الهام ­بخشی بیشتر

اتاق خواب ­ها چیزی از رویا کم ندارند و هیچ دلیلی برای حسادت به بهترین هتل ­های بزرگترین مراکز شهری باقی نمی ­گذارند. در فضاهای آن شما بهترین تراس­ های گذرنده از اتاق­ های راحت و بی ­نظیر و نیز رستوران­ هایی در فضای باز خواهید یافت که گزینه­ های بی ­شماری در اختیار شما قرار می ­دهند. آیا چیز دیگری می­ خواهید؟

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا