بلاگپروژه های شاخص

عمارت­ های کلاه­ فرنگی کینتسا

عمارت­ های کلاه­ فرنگی کینتسا/ معماران واکر وارنر

 

 عمارت ­های کلاه ­فرنگی کینتسا جدیدترین ضمیمه­ ی املاک کینتسا یک کارخانه ­ی شراب­ سازی و اقامتگاه می ­باشد که عمارت های کلاه فرنگی کینتسا توسط معماران واکر وارنر طراحی شده است.که طراحی عمارت های کلاه فرنگی کینتسا دارای طراحی ساده میباشند و پروژه ای است که به دنبال آن یک تجربه خاص برای اسکان می باشد

عمارت­ های کلاه­ فرنگی کینتسا

هر یک از سه عمارت فضای باز که در خط ­الرأس واقع شده ­اند، مناظر شگفت ­انگیزی از املاک را به نمایش می ­گذارند و در عین حال یک تجربه ­ی شخصی و همه ­جانبه از چشیدن شراب را فراهم می­کنند،. عمارت­ هایی که با دقت ساخته شده ­اند با یک تلفیق هماهنگ از معماری و طبیعت، ضمن حفاظت از درختان بلوط اطراف که روی محیط سایه می ­اندازند، بازدیدکنندگان را از عوامل (طبیعی) حفظ می­ کنند.

به گزارش ساختمان آنلاین: طراحی ساده­ ی عمارت­ های ۲۵۰ فوت مربعی حساسیت محیطی کارخانه ی شراب ­سازی و پالت مواد بادوام و پایداری را که عمر و پایداری خوبی دارند را منعکس می ­کند. یک دیوار بتنی جسور و تیغه­ مانند که از با استفاده از خاکستر به موازات خط ­الرأس ساخته شده است، ورودی عمارت را تشکیل می ­دهد که یک درگاه برای به نمایش گذاشتن دید پانورامایی از تراس تا ورای تاکستان در آن تعبیه شده است. سازه­ های استیل پیش­ ساخته طاق­ نماهای بلند سقف را به می­ سازند که بازدیدکنندگان را از عوامل حفظ می ­کنند در حالی که دیواره­ های قابل گسترش درهای عمل­ کننده (اتوماتیک) به گستردگی نور (نورگیرها)، مناظر و تهویه­ ی متقابل کمک می­ کنند.

عمارت­ های کلاه­ فرنگی کینتسا

در مجموع، رویکرد پروژه این بود که با کمترین مداخله، از حفظ شدن درختان بلوط بالغ موجود که در محیط اطراف هر عمارت سایه می ­اندازند، اطمینان حاصل نماید. نتیجه، یک تجربه­ ی خاص و صمیمی چشیدن شراب است که می­ تواند تا ۱۲ نفر را در خود اسکان دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا