بلاگپروژه های شاخص

معرفی و بررسی مرکز خرید پالادیوم

معمار:

موقعیت:

تهران

دسته بندی:

مجتمع تجاری

 

پالادیوم، مرکز خرید لاکچری در تهران

اختصاصی ساختمان آنلاین: اگر دنبال یک مرکز خرید لوکس و جذاب در تهران هستید که فضایی مدرن و امکاناتی کامل داشته باشد، مرکز خرید پالادیوم بهترین گزینه است.

در روزهایی که در هر گوشه‌ای از شهر مجتمع و مراکز خرید زیادی را می‌بینیم که سر به آسمان کشیده‌اند، شاید رویارویی با مرکز خرید منحصربه‌فردی چون پالادیوم بتواند به بهترین شکل ما را از یک فضا تکراری و کسل‌کننده خارج کند.

مرکز خرید پالادیوم یک مجتمع تجاری لوکس و زیبا در منطقه‌ی زعفرانیه‌ی تهران است که با هنرنمای مهندسان و متخصصان ایرانی ساخته شده و توانسته نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. مرکز خرید پالادیوم در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع، در ۱۳ طبقه‌ی جنوبی، ۱۱ طبقه‌ی شمالی و ۶ طبقه‌ی همکف با زیربنای ۱۰۰ هزار متر نربع ساخته شده است.

اما جذابیت‌های مرکز خرید پالادیوم به همین جا خلاصه نمی‌شود. اگر دنبال فضایی مدرن و فراتر از انتظار هستید، این مجتمع تجاری شامل ۱۵۰ واحد تجاری و ۱۵۰ واحد اداری لوکس است که کالا و خدمات متنوع و جذابی در آنها ارائه می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین: مرکز خرید پالادیوم شامل ۱۲۰ فروشگاه، ۲۵ رستوران، کافی‌شاپ و فودکورت ۴ هزار مترمربعی، هایپرمارکت، سالن ورزشی و استخر ۲ هزار منرمربعی، هزار پارکینگ در ۶ طبقه و تعداد زیادی واحد مختلف دیگر است که بی‌شک می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی شما برای خرید، تفریح و لذت بردن از غذاهای خوشمزه و متنوع باشد.

اما یکی از ویژگی‌های خاص مرکز خرید پالادیوم سبک و سیاق معماری آن است. این مجتمع تجاری چندضلعی که شهریور ۱۳۹۳ افتتاح شده است، دارای طبقات مختلفی در هر بخش است. واحدهای تجاری، اداری، رفاهی و خدماتی در طبقات مختلفی از ضلع‌های مختلف مرکز خرید پالادیوم قرار دارند.

لوکس‌ترین و چشم‌نوازترین بخش مرکز خرید پالادیوم را باید قسمت تجاری آن بدانیم که نه تنها باعث می‌شود خریداران از حضور در این مرکز لذت ببرند، بلکه فارغ از اینکه در منطقه‌ی زعفرانیه هستید، کمتر کسی دست خالی از این مجتمع تجاری بیرون می‌آید.

کافی‌شاپ و رستوران‌‌های مرکز خرید پالادیوم از نظر زیبایی دست کمی از بخش مراکز تجاری ندارند و بعد از یک خرید جذاب می‌توانید در برج پالادیوم از رستوران‌ها و فودکورت این مجتمع تجاری استفاده کرده و روز خود را با نوش‌جان کردن خوراکی‌های خوشمزه کامل کنید.

اما سازندگان مرکز خرید پالادیوم از موضوعات سرگرمی و رفاهی مخاطبان غافل نبوده‌اند و بخش مربوط به باشگاه ورزشی و استخر پالادیوم می‌تواند حتی سخت‌پسندترین افراد را راضی نگه دارد.

در نهایت اگر نگران جای پارک هستید، باید بگوییم مرکز خرید پالادیوم از یک پارکینگ ۶ طبقه با طرفیت هزار خودرو بهره می‌برد که از جلوی در تا محل پارک می‌توانید از راهنمایی پرسنل این مجتمع تجاری جذاب استفاده کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا