بلاگنانو تکنولوژی

لوله‌های UPVC با فناوری ‌نانو مستحکم‌تر می‌شوند

لوله‌های UPVC با فناوری ‌نانو مستحکم‌تر از قبل می شوند می‌شوند. محصولات UPVC شرکت پویا پلیمر ظریف کار برتر که در حال حاضر در بازار نیز عرضه شده، به‌دلیل استفاده از نانوذرات، استحکام بالاتری نسبت به UPVCهای موجود در بازار دارد.

امروزه محصولات تولید شده با پلی‌وینیل کلراید پلاستی سایز نشده (UPVC) به وفور در ساختمان‌ها مشاهده می‌شود. یکی از رایج‌ترین مواد مورد استفاده در پنجره‌ها، در و لوله‌های انتقال آب، UPVC است. این ماده دارای مقاومت شیمیایی بالا در محدوده دمای کاری و یک گستره وسیع از فشارهای عملیاتی است. به‌دلیل ویژگی‌های استحکام طولانی‌مدت، سختی بالا و مقرون‌به‌صرفه بودن، سیستم‌های UPVC برای بخش عظیمی از اتصالات و لوله‌های پلاستیکی در نظر گرفته می‌شوند. افزودن نانومواد به‌طور قابل‌توجهی استحکام و سختی UPVC را بهبود می‌بخشد.

شرکت پویا پلیمر ظریف کار برتر با استفاده از نانوذرات موفق به افزایش کیفیت محصولات UPVC خود شده است. به دلیل استفاده از نانوذرات در UPVC، این محصولات استحکام بالاتری نسبت به UPVCهای رایج در بازار دارد. بنابراین در یا پنجره‌هایی که با استفاده از این UPVCهای حاوی نانوذرات تولید می‌شود نیز دوام بالاتری دارند.

لوله‌های UPVC با فناوری ‌نانو مستحکم‌تر می‌شوند

لوله‌های UPVC با فناوری ‌نانو

براساس اطلاعات منتشر شده، UPVCهای تقویت شده با نانوذرات شرکت پویا پلیمر ظریف کار برتر به‌صورت ویژه در سیستم‌های انتقال فاضلاب به کار می‌رود.

لازم به‌ذکر است که پلی وینیل کلراید (PVC) سومین پلیمر سنتزی رایج، بعد از پلی‌اتیلن (PE) و پلی‌پروپیلن (PP)، است. PVC یک پلاستیک سبک و محکم بوده که در صنعت ساختمان‌سازی به کار می‌رود، با اضافه کردن پلاستی سایزرها این ماده نرم‌تر و قابل‌انعطاف‌تر می‌شود و در صورتی که پلاستی سایزرها به ساختار این پلیمر اضافه نشود این ماده به‌عنوان پلی‌وینیل کلراید پلاستی سایز نشده (UPVC) شناخته می‌شود.

شرکت پویا پلیمر ظریف کار برتر با نام تجاری پایدار پلیمر تولیدکننده لوله‌های PVC دارای کاربرد در تخلیه فاضلاب ساختمانی، ناودانی، آبرسانی، کشاورزی، صنعتی، مخابراتی و لوله‌های محافظ برق است. تولیدات این مجموعه در سایزهای ۲۰ تا ۲۵۰ میلی‌متری در ضخامت‌های مختلف است.

منبع: پایگاه خبری فناوری نانو ایران

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا