بلاگمعماری، دکوراسیون داخلی و نورپردازی

مدل های اتاق نشیمن

اتاق نشیمن مرکز خانه است و معمولا بیشترین وقت مان را هر روز در اتاق نشیمن میگذرانیم پس باید بیشترین حساسیت و دقت را در دکوراسیون نشیمن به خرج دهید. این موضوع کاملا سلیقه ای است که دکوراسیون نشیمن منزل تان به چه سبکی باشد و در آن از چه رنگ هایی استفاده شود, سبک های متنوعی برای دکوراسیون نشیمن وجود دارد از سبک مدرن و مینیمال تا کلاسیک و سنتی که هر کدام از آن ها زیبای خاص خودشان را دارند.

 

دکوراسیون اتاق نشیمن با طراحی شیک و کاربردی

امروزه اغلب افراد برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن منزل خود از مبلمان استفاده می کنند که طرح و رنگ و اندازه مبلمان می تواند روی جذابیت بیشتر مدل های اتاق نشیمن تاثیرگذار باشد.
بهتر است مبلمان اتاق نشیمن را با توجه به اندازه اتاق نشیمن انتخاب کنید. اگر فضای نشیمن منزل شما کوچک است بهتر است از مبلمان با طرح ساده و ظریف و رنگ روشن استفاده کنید. برای اتاق نشیمن با اندازه بزرگ می توانید از انواع مبلمان با طرح های شلوغ و ساده و رنگ های روشن و تیره استفاده کنید.

چیدمان مبلمان یکی دیگر از نکاتی است که برای طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن باید مورد توجه قرار بگیرد. مبلمان اتاق نشیمن باید روبروی نقطه کانونی ( شومینه و یا میز تلویزیون ) چیده شوند.
نورپردازی نشیمن نیز از موارد تاثیرگذار روی جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی نشیمن است. طراحی نورپردازی اتاق نشیمن می تواند باعث متفاوت تر به نظر رسیدن دکوراسیون آن شود.

استفاده از گل و گیاهان زیبا و شاداب در فضای نشین یکی دیگر از ایده های کاربردی و شیک برای ایجاد احساس نشاط و شادابی در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن می باشد. بهتر است از گیاهانی در فضای اتاق استفاده کنید که به نور کمتری نیازمند هستند. گیاهان ابلق و رنگی به نور زیادی نیاز دارند در صورتی که گیاهان سبز به نور کمتری نیازمند هستند.

مدل های اتاق نشیمن :

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا