بلاگتاسیسات مکانیکی

مزایای استفاده از اینورتر

چرا اینورتر را انتخاب کنید

با توجه به اینکه علم تاسیسات روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است اما هنوز در بسیاری از کشورها، مردم از اسپلیت های غیر اینورتر استفاده می کنند. با این حال از آنجا که توجه افراد به ویژگی صرفه جویی انرژی در دستگاه های تهویه مطبوع، افزایش یافته، تبدیل مدل های غیر اینورتر به مدل های اینورتر بسیار شایع شده است. جدیدترین اینورترها ثابت کرده اند که تکنولوژی هوشمند تفاوت های بسیاری در محصول ایجاد می کند. از سوی دیگر، راهکارهای جدید با بیشترین بازده انرژی فصلی و دیگر قابلیت های جدید، مخصوص مکان های تجاری، ساختمان های اداری و فروشگاه ها طراحی شده اند. علاوه بر سازگاری با طیف گسترده ای از فضاهای داخلی، کولر اسپلیت، محیطی دلپذیر با کمترین صدا را برای شما فراهم می کند. همچنین شما می توانید با توجه به اندازه مناسب و وزن سبک دستگاه، به راحتی آن را نصب کنید.


بالاترین بازدهی انرژی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته اینورتر

امروزه با توجه به قوانین سختگیرانه مصرف انرژی در جهان، تنها کولرهای اینورتر دارای بالاترین بازدهی  انرژی بوده و به میزان ۷۰ درصد برق کمتری نسبت به کولرهای گازی متداول مصرف می کنند. نسبت SEER (ضریب انرژی فصلی) این محصول که برابر با عدد ۱۷ است، اینورتر را به تنها دستگاه تهویه هوا در جهان با بیشترین بازدهی انرژی تبدیل کرده است.

خنک کنندگی سریع، قدرتمند و بدون صدا

یکی از ویژگی های برجسته اینورترها، توانایی آن در خنک کردن سریع فضاست.در سیستم کنترل فشار که از تکنولوژی VRF استفاده می کنند به طور موثری زمان مورد نیاز برای رسیدن به دمای دلخواه را به میزان ۳۰ درصد در مقایسه با مدل های متداول و قبلی، کاهش می دهد. این سیستم فشار سرما و درجه حرارت را همزمان اندازه گرفته تا این اطمینان حاصل شود که کمپرسور برای عملیات خنک کنندگی تا دمای مورد نظر آماده است. همچنین اینورترهای جدید تنها صدایی معادل ۳۹db تولید می کند که معادل با صدای موجود در کتابخانه ساکت است.

سازگاری بالا و نصب آسان

اینورترهای جدید دارای ساختار ساده و انعطاف پذیری بسیاری برای نصب و راه اندازی هستند. این محصول با برخورداری از مدل های متنوع مانند، اسپلیت های ایستاده، سقفی، کانالی و غیره، به راحتی با هر فضایی سازگار می شود. یونیت بیرونی این دستگاه نیز به فضای کمتری برای نصب و راه اندازی احتیاج داشته و کمک می کند این محصول هر چه بیشتر مقرون به صرفه تر بوده و با توجه به وزن سبک اندازه مناسب، حمل و نقل این محصول را بسیار آسان نموده است.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا