بلاگپروژه های شاخص

معرفی و بررسی معماری برج‌ های دوقلوی کیش

معمار:

رضا مفاخر

موقعیت :

جزیره کیش

دسته بندی:

برج مسکونی

سال پروژه:

۲۸ اکتبر ۲۰۱۸

نگاهی بر معماری برج‌های دوقلوی کیش

اختصاصی ساختمان آنلاین: بی‌شک زمانی که به جزیره‌ی زیبای کیش سفر می‌کنید، یکی از جذابیت‌های این منطقه که در ساحل مرجان به چشم می‌خورد، برج‌های دوقلوی کیش است. در ادامه نگاهی گذرا بر سبک معماری و طراحی داخلی این بنا خواهیم داشت.

۱۵ هزار متر مربع فضا کافی است تا جایی در نزدیکی ساحل مرجان در جنوب شرقی جزیره‌ی زیبای کیش، برج‌های جذاب و دیدنی به نام برج‌های دوقلوی کیش سر به فلک بکشند. برج‌های دوقلوی کیش نزدیک‌ترین بنا به دریا هستند که در محله‌ای آرام و خلوت آرام گرفته‌اند.

در طبقات این برج این برج دو تیپ واحد وجود دارد که یک مورد اول واحد های تیپ A با متراژ ۱۵۰ متر مربع و سه خوابه هستند و تیپ B دو واحد هر کدام با متراژ ۶۵ متری و تک خوابه ساخته شده‌اند. برج دوقلوی کیش به شکلی بنا شده است که نه تنها دید و چشم‌اندازی زیبایی به اطراف دارند، بلکه واحدهای مسکونی به پلاژ و ساحل‌های ورزشی مشرف هستند.

رضا مفاخر، معمار مسئول طراحی داخلی برج‌های دوقلوی کیش تلاش کرده تا با سبک طراحی خود، روایتی مجزا از هر واحد داشته باشد. از آنجایی که این واحدها برای اقامتی لذت‌بخش در نظر گرفته شده‌اند، بنابراین مفاخر سادگی و دوری از پیچیدگی‌های مرسوم را در نظر داشته است تا با یک سبک طراحی مینیمال بتواند لحظاتی خوشایند از تفریح در جزیره‌ی زیبای کیش را فارهم کند.

در واحدهای بزرگتر شما باید آرامش و سکوت را جستجو کنید. با نگاه به دریا از دریچه‌ی پنجره‌های وسیعی که حس نزدیکی با دریا را در شما برانگیخته می‌کند، می‌توانید از رویارویی با دریا لذت ببرید. فضای اتاق نشیمن و ناهارخوری کاملا روشن و دلباز است و دکوراسیون و مبلمان داخلی این فضا به سبکی مدرن و راحت در نظر گرفته شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین: در طراحی داخلی واحدهای برج دوقلوی کیش، شاید مهمترین ترکیب، استفاده از رنگ‌هایی است که با ظرافتی خاص، آرامش و آبی دریا و آسمان جزیره را برای شما تداعی می‌کند و کنتراست خوبی در فضا وجود دارد. سیستم نورپردازی داخلی به شکلی است که در فضای شب، می‌توانید ساعات روح‌نوازی را سپری کنید.

اما در واحدهای کوچکتر تلاش شده است تا برداشت مرزها حس نزدیکی بیشتری را در ساکنان القا کند و از دلتنگی و درهم تنیدگی فارغ شود. استفاده از رنگ‌بندی روشن، سبک مبلمان و چیدمان داخلی و روشنایی در نظر گرفته شده برای محیط، تمام حسی از آزادی را در فضا به اشترام می‌گذارد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای واحدهای برج دوقلوی کیش، سیستم مبلمان این واحدها است که نه تنها به خوبی از برندهای معتبری چون اوکی ساتو و کریم رشید تهیه شده‌اند، بلکه محل قرارگیری آنها جذابیت و زیبایی دخلی واحدها را دو چندان کرده است.

طراحی داخلی برج‌های دوقلوی کیش بی‌شک ویژه‌ی افرادی است که خاص هستند و به همین دلیل به سبکی ویژه در عین سادگی طراحی شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا