بلاگپروژه های شاخص

موزه اتحاد دبی/ موریاما و تشیما

موزه اتحاد دبی/ موریاما و تشیما

اختصاصی ساختمان آنلاین: در کنار خانه‌ی تاریخی Union House دبی در منطقه‌ی ساحلی این شهر، موزه‌ی اتحاد دبی  Union Museum قرار گرفته که موزه اتحاد دبی  سند تاریخی ۱۹۷۱ مبنی بر شکل‌گیری امارات متحده‌ی عربی در آن نگهداری شده و فرهنگ و تاریخچه‌ی غنی مردم این کشور جشن گرفته می‌شود.

موزه اتحاد دبی/ موریاما و تشیما

 

بخش اعظم این موزه زیر زمین قرار دارد که شامل گالری‌های دائمی و موقت، سالن‌های نمایش، فضای رویدادها و بخش بایگانی می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین: ورودی جذاب این عمارت درست در جایی قرار دارد که تصویر آن در استخر و میدان جلوی آن بازتاب داده می‌شود، منحنی‌های سهمی‌شکل و مواج، نوشته‌ای را از توافقی یکپارچه نشان می‌دهد و ستون‌های طلایی این بنا نشان‌دهنده قلمی است که اسناد با آن امضا شده است.

موزه اتحاد دبی/ موریاما و تشیما

 

نمای تروارتن این موزه با بنای عمارت درآمیخته شده است و فضای به وجود آمده شکل یک تراس را به خود گرفته و صفحات برنزی شبکه‌ای ظاهری جذاب به آن بخشیده است. بازتاب نور اشکال متفاوت و نورپردازی وسیع فضای زیرزمنی در نهایت باعث شده تا Union House به شکل دایره دیده شود که محل برگزاری جشن در آن قرار دارد. سالن خانه‌ی مهمان نیز دوباره بازسازی شده که محل حضور هفت عضو هیئت مذاکره‌ی اماراتی بوده است.

فضای اطراف نیز خط دریایی توافق ۱۹۷۱ در ساحل جمیرا است که در آن استخر و ساحل شنی در نظر گرفته شده است.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا