بلاگپروژه های شاخص

معرفی و بررسی باغ ویلای معاصر در باغ شهر اصفهان

استودیو طراحی براکت یک باغ ویلای معاصر در باغ شهر اصفهان، در ایران ایجاد می کند

اختصاصی ساختمان آنلاین: آیا شما همیشه طرفدار طرح های فوق العاده مدرن و مینیمالیستی بوده اید؟ زمانی که این طرح ها به دکور خانه ها آمدند ما هم بوده ایم، اما ما بیش ازحد مجذوب خانه ها و ساختمان هایی شدیم که بعداً مفاهیم شان را بکار گرفته و ترکیب آنها را در طرح واقعی ساختمان وارد کردیم.

این چیزی است که در مورد باغ ویلای ۱۳۱، یک محل اقامت خصوصی طراحی شده توسط استودیو طراحی براکت در سال ۲۰۱۶ بیشتر، چشم را خیره می سازد. قرارگیری در شهر اصفهان، استان اصفهان، ایران، باغ ویلای ۱۳۱،  دارای نوع ساختاری است که به واسطه سازه و طراحی منحصر به فرد خود توجه رهگذران در خیابان را جلب می کند. ساخته شدن از بلوک های بتنی، الگوی نحوه ای که این دیوارها لایه بندی شده اند، روی سطح دیوارهای خارجی نمایان است؛ و به خانه، ظاهر صنعتی مدرن زیبایی می بخشد.

به محض ورود به خانه، شما متوجه خواهید شد که یک تاثیر بصری یکسان به خوبی بر روی دیوارهای داخلی خانه حضور دارد. تاثیر کلی، نوعی تاثیر ناتمام شیک خواهد بود که در طراحی آنها مبلمان ها چندان راحت و آسوده نیستند. شاید ویژگی که بزرگترین تضاد با تمرکز بر بتن را نمایان می سازد، زیبایی کفپوش تمام شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین: چوب طلایی درخشان در سراسر خانه در کف هر اتاق بطور گسترده نمایان می شود، و همچنین در انبار طبقه پایین و قفسه بندی هایی که در بسیاری از اتاق ها و حتی برخی از راهروها اجرا شده است. این اثر سعی دارد تا حالت صنعتی داخل خانه کمی کاهش یابد و باعث شود معاصر تر به نظر برسد. راه پله های بلوک کمک می کند تا زیبایی به یکی از نقاط عطف سبک مدرن تبدیل شود.

ترکیبی از مواد منحصر به فرد مورد استفاده برای ساخت این خانه، اتاق ها در داخل را سایه دار و خنک نگه می دارد، که یک ترکیب کامل برای آب و هوا پشت دیوارهای بتنی است. در داغ ترین روزها، خانه شما، تنها پناهگاهی خواهد بود که شما نیاز دارید!

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا