بلاگپروژه های شاخص

هتل قلعه در چین

در تاریخ ۹ سپتامبر سال ۲۰۱۴ رسما این هتل از طرف کمپانی Luxury Collectio ( لاکچری کالکتیو ) که خود بخشی از گروه هتل ها و اقامتگاه های جهانی Starwood ( استاروود ) بود به جهان معرفی شد.

 

هتل قلعه دالیان

 

این هتل به گروه Yifang (عیفانگ ) تعلق دارد و توسط کمپانی استاروود اداره می شود. همین امر سبب شده تا اولین هتل با این برند در چین همین هتل قصر (هتل قلعه) باشد تا با فضایی با شکوه و سلطنتی جایی باشد برای آشنایی با تمدن غنی کشور چین.

امروز این هتل عضو دیگری از بهترین ها و لوکس ترین های دنیا است و در کنار کاخ Gritti ( گریتی ) ونیز ، Pince de galles ( پرینس ) در پاریس و هتل SLS در بورلی هیلز قرار گرفته و شاید بتوان گفت بتواند در آینده ای نزدیک در صدر لوکس ترین ها قرار گیرد.

این سازه با برج و باروهایی شبیه به قصرهای انیمیشن های دیزنی، چشم اندازی گسترده از مناظر اطراف را در دسترس مهمانان قرار می دهد. این هتل هم همانند قصرهای زیبای خفته و دیو و دلبر، مجهز به برجک های کوچک سنگی، باغ های سرسبز آراسته و یک سرسرای مرمرین تأثیرگذار است.

همچنین مهمانان این هتل می توانند از یک استخر ۴۵۰ متر مربعی در داخل هتل و یک چشمه ی آب گرم و اِسپای دو هزار متری در خارج که چشم اندازی رو به اقیانوس دارد، استفاده کنند. خدمات ماساژ درمانی نیز در این هتل ارائه شده و اتاق های ماساژ هم همگی از همین چشم انداز بدیع برخوردارند.

در سالن Lobby Lounge، هر روز بعد از ظهر چای به سبک انگلیسی سرو می شود. شاید جالب باشد بدانید این هتل دارای ۳ رستوران مجزا است. برحسب منوی آنها اگر مهمانان مایل به امتحان غذاهای دریایی باشند، باید سری به رستوران “Zhen Bao” بزنند، Collections دیگر رستوران این هتل است که در تمام طول روز فعال بوده و منویی از غذاهای بین المللی ارائه می دهد. Royal Cellar رستوران بعدی است که با منویی از غذاهای شمال اروپا به همراه نوشیدنی های داغ آلمانی از مهمانان هتل پذیرایی می کند.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا