بلاگمصالح و متریال

تیرچه اشپنیت یا پیش تنیده

تیرچه اشپنیت یا پیش تنیده

تیرچه اشپنیت، نسل جدید تیرچه‌ فوق مدرن ساختمانی است که با بکارگیری تکنولوژی پیش‌تنیدگی تولید گردیده و بهترین جایگزین برای تیرچه‌های بتنی فندوله‌ای و تیرچه‌های فلزی است. چراکه علاوه بر صرفه اقتصادی بسیار بالا، از لحاظ کیفیت و عملکرد نیز به هیچ‌وجه قابل مقایسه با این تیرچه‌ها نیست.

تیرچه اشپنیت یا پیش تنیده

تیرچه اشپنیت بر خلاف تیرچه‌های بتنی و فلزی رایج در بازار، بصورت کاملا” صنعتی و توسط یک خط تولید تمام اتوماتیک و بدون دخالت انسان تولید می‌گردد در حالیکه تیرچه‌های بتنی فندوله‌ای و تیرچه‌های فلزی رایج در بازار ایران، غالبا”بصورت دستی تولید شده و جوشکاری‌ها و بتن‌ریزی آن‌ها کاملا” توسط نیروی انسانی که عمدتا” مهارت و تخصص کافی نیز ندارند انجام می‌گیرد.

تیرچه اشپنیت یا پیش تنیده

تولید صنعتی و تمام‌ اتوماتیک هر محصول مستلزم استفاده از ماشین آلات مدرن و تکنیک‌های پیشرفته تولید و همچنین استقرار یک سیستم نظام‌مند مبتنی بر محاسبات دقیق فنی و اقتصادی، بازرسی و کنترل کیفیت مواد اولیه و محصول نهایی است که در نهایت منجر به تولید یک محصول با کیفیت بالا و هزینه تمام‌شده پایین می‌گردد. تیرچه اشپنیت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کیفیت بالا و قیمت پایین آن، نتیجه‌ی تولید انبوه در یک فرآیند تمام اتوماتیک صنعتی است.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا