بلاگپروژه های شاخص

معرفی و بررسی برج تجاری آموت کرج

معمار:

موقعیت:

کرج

دسته بندی:

مجتمع تجاری

مساحت :

 

سال پروژه:

۱۳۹۰

برج تجاری آموت کرج؛ مرکز خریدی با نمایی عمودی و منحصر به فرد

اختصاصی ساختمان آنلاین: مرکز خرید آموت، یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین مجتمع‌های تجاری در شهر کرج است که سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسید. این آسمان‌خراش تجاری در ۱۰ طبقه ساخه شده است؛ و این در حالی است که تنها ۶ طبقه از این برج تجاری جهت مرکز خرید احداث شده و چهار طبقه‌‌ی دیگر آن کاربری متفاوت دارد.

بد نیست بدانید برج تجاری آموت، به دلیل نوآوری‌ها و زیبایی‌هایی که در ساخت آن به کار رفته است، توسط «مارتین دوفرن»، مورد تحسین قرار گرفته است. دوفرن، از طراحان مشهور جهان است که ایده‌هایی خلاقانه و کاملا نوآورانه را در صنعت ساختمان‌سازی ایفا کرده و مورد توجه طراحان و معماران مطرح جهان قرار گرفته است.  از ویژگی‌های خاص این برج تجاری می‌توان به عنوان اولین برج الکترونیکی با شیشه‌های تمام LCD اشاره کرد.

همچنین این برج تجاری ۱۰ طبقه، در بهمن ماه سال ۱۳۸۹، موفق به کسب لوح تندیس برترین در نخسیتن جشنواره و همایش برترین‌های صنعت ساختمان‌ از لحاظ نوآوری کشور شده است.  این جایزه از سوی دانشگاه صنعتی شریف به مرکز خرید برج آموت اهدا شده است. جالب است بدانید در طراحی این مرکز تجاری، از ۳۵۰ هزار لامپ LED استفاده شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین: نوآوری‌های استفاده شده در ساخت برج که به کاهش هزینه‌ها، کم کردن زمان ساخت، سبک اجرا در ساخت و مدیریت، بالا بردن کیفت، سبک کسب و کار، سیستم فروش، خدمات رسانی به مشتریان و سهام‌داران و نیز طراحی پروژه از جمله ویژگی‌های قابل توجهی است نظر هیئت داوران را به خود جلب کرد تا آنها جایزه‌ی ویژه‌ی طراحی در این بخش را به برج آموت اهدا کنند.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کم‌نظیر برج تجاری آموت، نمای بیرونی آن است که به صورت عمودی طراحی و ساخته شده است. وجود یک شهر بازی مدرن و سرپوشیده آن هم در طبقه‌ی هفتم برج، آموت را به مکانی جذاب و دلچسب برای خانواده‌ها به ویژه کودکان تبدیل کرده است که در کنار فرصتی خوب برای خریدی جذاب، می‌توانند لحظاتی شاد و سرگرم‌کننده‌ را نیز سپری کنند.

اجناس مختلف و متنوعی از جمله پوشاک مخصوص آقایان، بانوان، کودکان، زیورآلات، کیف و کفش، لوازم‌التحریر، لباس ورزشی، وسایل تزئینی و … در مجتمع تجاری آموت برای مراجعه‌ کنندگان عرضه شده است. علاقه‌مندان برای حضور در برج تجاری آموت و داشتن خریدی خاطره‌انگیز می‌بایست به کرج، خیابان بهشتی، چهارراه طالقانی، مراجعه کنند. دسترسی به این مرکز خرید مدرن بسیار ساده بوده و روزانه بازدیدکنندگان زیادی را در خود جای می‌دهد.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا