بلاگمعماری، دکوراسیون داخلی و نورپردازی

9 راه هوشمندانه برای تزیین میز قهوه‌خوری

تزیین میز قهوه‌خوری می‌تواند یکی از خسته‌کننده‌ترین و ناامیدکننده‌ترین کارها باشد. گاهی یک کار ساده را شروع می‌کنید و در مدت کوتاهی با آشفتگی و سردرگمی مواجه می‌شوید. اگرچه گزینه‌های بی‌شماری برای تزئین دارید، اما اجازه ندهید که این طرح‌های بی‌شمار شما را بترساند. به نظر من دیزاین میز قهوه‌خوری فرصتی برای نشان دادن استعداد و خلاقیت‌تان است و از همه مهم‌تر این میز قهوه‌خوری می‌تواند برای همیشه جزئی از دکور فضای کار یا زندگی شما باشد. برای این کار می‌توانید از کتاب‌‌ها، پازل‌ها، شمع و گل استفاده کنید. ابزارهای مختلف را امتحان کنید تا ترکیب مورد علاقه خود را بیابید.
احتمالا تا کنون شما هم بارها دچار این چالش و درگیر این آشفتگی شده‌اید. در این مقاله قصد داریم که با بیان 9 ایده عالی برای تزیین میز قهوه‌خوری، شما را از این اضطراب و وسواس بی‌جا نجات دهیم. برای آشنایی با این ۹ ایده، ادامه مقاله را حتما مطالعه بفرمایید.

 

تزیین میز قهوه‌خوری

 

 

1. از ابزارهای براق و درخشنده استفاده کنید.

تزیین میز قهوه‌خوری شیشه‌ای به شما این امکان را می‌دهد تا وسایل مختلف را بدون نگرانی از وزن آن‌ها روی میز قرار دهید. طراحی ظاهری براق و درخشان، تاثیر زیادی در زیبایی میزتان خواهد داشت.

 

تزیین میز قهوه‌خوری

 

2. میزتان را به کتابخانه‌ای کوچک تبدیل کنید.

 

تزیین میز قهوه‌خوری

 

می‌توانید چند عدد از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را روی میز قرار دهید و ظاهر کسل کننده آن را تغییر دهید. حتی اگر هیچ کدام از کتاب‌ها را نخوانده‌اید، نگران نباشید، این کار می‌تواند کمک کند تا سر فرصت و حین نوشیدن قهوه، به تدریج آن کتاب‌ها را نیز مطالعه نمایید.

3. از گل استفاده کنید.

 

تزیین میز قهوه‌خوری

 

با استفاده از گل در تزیین میز قهوه‌خوری‌ می‌توانید فضای شادی را ایجاد کنید. اگر وقت ندارید که هر روز گل تازه بخرید، می‌توانید گلدان‌های زیبایی که همیشه در انتظار استفاده از آن بودید را به کار ببرید.

4. از یک سینی برای قرار دادن دکوراسیون خود روی میز کمک بگیرید.

 

تزیین میز قهوه‌خوری

 

درست است که سینی چهره‌ای قدیمی‌ دارد اما زیبایی خارق‌العاده‌ای به میز قهوه‌خوری شما خواهد داد. می‌توانید اشیاء کوچک مختلف را درون آن قرار دهید و بر زیبایی آن بیافزایید. علاوه بر این با وجود این سینی در صورت نیاز می‌توانید از میز قهوه‌خوری خود به طور موقت به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید.

5. استفاده از چند لایه مختلف

 

تزیین میز قهوه‌خوری

 

با چیدن اشیاء و لایه‌های مختلف در اطراف یا زیر میز قهوه‌خوری‌تان می‌توانید فضایی چند بعدی‌ را ایجاد کنید. این کار نه تنها باعث جذابیت بصری می‌شود، بلکه می‌تواند کاربری نیز باشد.

6. چه کسی گفته که حتما باید یک میز قهوه‌خوری باشد؟!

 

تزیین میز قهوه‌خوری

 

از چه زمانی استفاده از میز قهوه‌خوری مد شده است؟ باید ورای رسومات معمولی فکر کنیم. به جای استفاده از میز می‌توانید از یک صندوقچه لباس قدیمی یا نیمکت کوسن دار استفاده کنید.

 

تزیین میز قهوه‌خوری

 

7. هرچه بیشتر، بهتر!

 

تزیین میز قهوه‌خوری

 

گاهی استفاده بیشتر از یک اثاثیه بهتر است، بنابراین چرا باید خود را به استفاده تنها یک عدد میز قهوه‌خوری محدود کنیم؟ می‌توانید فضای خود را با چیدن چند میز بر اساس اصول زیبایی‌شناختی لذت بخش‌تر کنید.

8. میز خود را به یک گنجه بزرگ تبدیل کنید.

 

تزیین میز قهوه‌خوری

 

در این مورد از نظر Jenna Lyons یکی از مشهورترین طراحان مد کمک می‌گیریم. می‌توانید از میز قهوه‌خور‌تان به صورت همه جانبه استفاده کنید. وسواس را کنار بگذارید و شمع،کتاب، مجسمه و یا چند دسته گل زیبای مریم برای تزیین میز قهوه‌خوری روی آن قرار دهید.

9. از سادگی نترسید.

 

تزیین میز قهوه‌خوری

 

به یاد داشته باشید که برای تزیین میز قهوه‌خوری شیک، همیشه لازم نیست هر وسیله‌ای که در اختیار دارید را روی آن قرار دهید. این به سلیقه و روحیات افراد بستگی دارد. به جای آن، می‌توانید کمی به سادگی، ظرافت و پاکیزگی میز توجه کنید. این اصل را به خاطر بسپارید: سادگی زیباست.

 

منبع: www.architecturaldigest.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا