بلاگمعماری، دکوراسیون داخلی و نورپردازی

گچبری پیش ساخته پلی یورتان

 

شرکت آرتادکورز وارد کننده گچبری پیش ساخته پلی یورتان

گچبری پیش ساخته پلی یورتان به روز ترین، سریع ترین و اقتصادی ترین انتخاب در ساخت و بازسازی فضای داخلی یا نمای خارجی ساختمان شماست. محصولات پلی یورتان آرتادکورز عبارتند از ابزار گلویی، ابزار کربل، قاب بندی دیوار، گل سقفی، ابزار نور مخفی و … هستند.

ابزار دکوراتیو پلی اورتان سبک که با نوعی تکنولوژی پلیمری و پلاستیکی با دانستیه بالا و استحکام کافی تهیه شده و جایگزین بسیار مناسبی برای گچبری ها و سیمان کاری های سنتی می باشند و میتوان آنها را در فضاهای داخلی یا جهت نمای خارجی ساختمانها استفاده نمود. نصب آسان، سریع و تمیز و ایجاد نمای زیبا و طبیعی مشابه گچبری های سنتی از ویژگی های منحصر به فرد ابزار پلی یورتان است.

کاربرد ابزار پلی یورتان در معماری و طراحی داخلی

طراحان داخلی و معماران حرفه ای در ساختمان سازی لوکس از موتیف های پیش ساخته پلی یورتان (پلی اورتان) و پلی یورتان آن استقبال کردند و گروه های بسیاری در دنیا طرح های دکوراتیو جدیدی را تولید کردند.

استفاده از ابزار پلی یورتان یا پلی اورتان در صنایع دیگر نیز گسترش یافت و این بار به جای گچبری پیش ساخته پلی یورتان دیوارپوش های لوکس و برجسته با ساختار پلیمرهای جدید یورتان پا به عرصه گذاشتند، پوشش های برجسته دیواری با نقش های کلاسیک مانند کاغذ دیواری های لوکس ولی این بار با مزیت نقش برجسته دست طراحان داخلی را برای طراحی های لوکس در سبک معماری کلاسیک باز گذاشتند و تزیینات دکوراتیو سبک های گوتیک و کلاسیک انگلیسی و فرانسوی مجددا در فضاهای جدید باز تعریف شدند.

استفاده از تزیینات دکوراتیو پلی یورتان یا پلی اورتان در استفاده به جای گلویی ها یا ابزارهای نور مخفی، قاب سازی های دیوار و قاب بندی های سقف و چه به عنوان پوشش های برجسته دیواری نوعی از معماری کلاسیک مجلل اروپایی را باز آفرینی کرده اند.

آرتادکورز واردکننده و مجری گچبری پیش ساخته پلی یورتان و ابزار پلی یورتان از لوکس ترین برندهای اروپایی است. برای مشاهده محصولات و پروژه های اجرایی پلی یورتان در تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و … از وبسایت شرکت آرتادکورز دیدن فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا