بلاگپروژه های شاخص

چهل باغ فرشته

چهل باغ فرشته

معمار:

موقعیت:تهران

نوع پروژه:مسکونی

چهل باغ فرشته در یکی از بهترین و سبزترین خیابان‌های تهران، قد برافراشته است. ارائه الگوی نوینی از سبک زندگی، همان چیزی ست که چهل باغ را در میان بازار پر رقابت این منطقه بی نظیر کرده. تایپولوژی منحصر به فرد «ویلا در ارتفاع» با جایگزینی طراحی واحدهای مسکونی از «آپارتمان بالکن دار» به «خانه حیاط دار» ارزش آفرینی بدیعی را به ارمغان آورده، به طوری که بخشی از ارتباط واحدهای مسکونی با منظره شهر از طریق حیاط های در ارتفاع تامین شده است. برای نخستین بار است که مفهوم واقعی حیاط و باغ در یک مجتمع مسکونی مرتفع اجرا می شود و اغلب ساکنان یک آپارتمان از حیاط اختصاصی خود وارد خانه می شوند.


مشخصات کلی پروژه:

چهل باغ ساختمانی در ۱۶ طبقه، شامل ۳۵ واحد مسکونی که هریک از واحدهای آن صاحب حیاط و باغچه ای زیبا یا بالکنی وسیع و سبز در ارتفاع است. این مجتمع مسکونی با زیربنای ۲۱۲۵۰ متر، در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع بنا شده است. طراحی بی نظیر این پروژه لوکس از طریق رقابتی حرفه ای میان ۴ گروه از معماران تراز اول و برتر کشور برگزیده شده است.

اطلاعات پروژه

برج چهل باغ فرشته استمرار یک رویای هشت هزار ساله ایرانی است. حیاط هایی در ارتفاع برای حیاتی سبز، باغواره هایی شگفت انگیز که اوج پیوند خلاقیت و هنر معماران ایران است، مجتمع مسکونی لوکس و مدرن در یکی از بهترین خیابان های تهران، فرشته، و یکی از بی نظیرترین پروژه های مسکونی سال های اخیر ایران.چهل باغ به جای آنکه محصول روی هم چیده شدن انبوهی از آپارتمان های بالکن دار باشد، منتج از همنشینی خانه های حیاط دار در ارتفاع است.

طبقه آخر چهل باغ یکی از بی نظیرترین خانه های منطقه و تهران است. ویلایی مجلل در ارتفاع ۴۴متری با دو فضای مسکونی مجزای ۸۲۰ و ۲۷۰ مترمربعی که مناسب سکونت خانواده های ایرانی در کنار فرزندان و اعضای خانواده است. این واحد با یک حیاط اختصاصی سبز، بام اختصاصی همراه با سونا، جکوزی، استخر، باربکیو، آلاچیق مدرن، آسانسور خصوصی و ۹ پارکینگ، دید بی نظیر تهران و دامنه های البرز را برای ساکنانش فراهم کرده است.

پروژه برج چهل باغ فرشته در تهران – خیابان آقابزرگی – کوچه ولی واقع شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا