بلاگپروژه های شاخص

پروژه تجاری اداری آیرانا

پروژه تجاری-اداری آیرانا

موقعیت جغرافیایی

این پروژه در حاشیه شمالی دریاچه چیتگر و در موقعیتی کم نظیر، واقع در منطقه ۲۲شهرداری تهران(شهرک راه آهن)پیش بینی شده و با آبگیری دریاچه دارای دید زیبا و موقعیت تفریحی –توریستی مناسبی می باشد. این پروژه به دلیل نزدیکی به بزرگراه همت و حکیم از نظر راه دسترسی به شرق تهران و مرکز شهر و کرج موقعیت مناسبی دارد. به دلیل واقع شدن مجموعه در منطقه با بافت نو، پیش بینی ارتباطات مناسب شهری و طراحی و اجرای شریانهای حیاتی شهری مطابق آخرین ضوابط مصوب انجام شده است.

همچنین موقعیت ممتاز و استثنایی پروژه در بهترین نقطه محور تجاری-اداری چهارباغ، نزدیکی به امتداد بزرگراه حکیم و دریاچه چیتگر، از ویژگی های برجسته پروژه به شمار می رود، به طوری که بهره برداری از هریک از طرح های مزبور(«دریاچه چیتگر-شهدای خلیج فارس»، «تجمیع برخی از اصناف تهران در محور چهارباغ و رونق اقتصادی آن»، «امتداد بزرگراه حکیم»، و برخی دیگر از پروژه های تجاری ، تفریحی، مواصلاتی و …) می تواند تأثیر به سزایی در افزایش درآمد پروژه تجاری- اداری آیرانا برجای گذارد.

مشخصات پروژه

مساحت زمین طبق سند معادل ۷۱۷۲ متر مربع است و تراکم مصوب برای این زمین طبق جواز ۷۱۵% می باشد.

مجموع زیربنا: ۱۴۸٫۲۳۸

تاسیسات : ۴٫۸۹۲

شهربازی (ناخالص) : ۶٫۳۷۲

پارکینگ مساحت : ۷۶٫۸۳۸

تعداد پارکینگ : ۲٫۲۰۵

ناخالص تجاری : ۲۷٫۸۱۵

خالص تجاری : ۱۸٫۹۵۸

راهرو تجاری : ۸٫۸۵۷

ناخالص اداری : ۲۰٫۳۸۰

خالص اداری : ۱۸٫۱۰۰

راهرو اداری : ۲٫۲۸۰

مشاعات، (راهرو و راه پله) : ۱۱٫۹۴۱

توضیح: محاسبات به متر مربع می باشد.

۲-۱-کاربری تجاری و شهربازی

 

طبقات منفی ۲ تا مثبت ۳، مثبت ۷ و ۸ و در نهایت +۲۰، طبقات تجاری این مجموعه‌اند. ضمناً‌ در طبقات ۴، ۵ و ۶ این مجموعه شهربازی ساخته خواهد شد.

۲-۲-کاربری اداری

 

قرار است در طبقات دهم تا نوزدهم واحدهای اداری این مجموعه ساخته شوند.

۲-۳-پارکینگ و تأسیسات

 

بر اساس برآورد صورت گرفته، ۲۲۰۵ پارکینگ برای این مجموعه ساخته خواهد شد. قابل ذکر است کل پارکینگ ها در طبقات منفی ۱۳ تا منفی ۳ ساخته خواهند شد. همچنین تأسیسات این مجموعه در بخشی از ۳- و ۴- و طبقه نهم قرار خواهد گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا