بلاگپروژه های شاخص

هدیش مال

هدیش مال

معمار:

موقعیت:تهران

نوع پروژه:اداری تجاری

پروژه تجاری اداری هدیش مال
پروژه تجاری اداری هدیش مال در حال احداث در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع با ۱۴ طبقه و حداقل ۴۵۰۰۰ مترمربع زیربنا در میدان هروی تهران می باشد .

مشخصات کلی مجتمع به شرح زیر می باشد :

۱۵ طبقه شامل ۹ طبقه تجاری

یک طبقه اختصاصی به همراه دو آسانسور ماشین بر جهت نمایشگاه اتومبیل

یک طبفه هایپر مارکت

۳ طبقه اداری

۶ طبقه پارکینگ

یک طبقه سینما و فودکورت زمستانه

روف گاردن – فودکورت تابستانه و تالاردر میان شهرهای ایران ،تهران و مشهد از جمله نقاط کشور است که زمینه مراکز خرید رشد و توسعه بسیاری داشته اند و به نوعی این دو شهر از اتکا به بازار های سنتی و حجره ای بی نیاز شده و مدرنیزم در فرایند خرید به فرهنگ عمومی خانوارهای شهری معرفی شده است.

هدیش مال که در میدان هروی پاسداران در دست ساخت است و این روزها واپسین مراحل تکمیل و راه اندازی خود را طی می کند، یکی از مدرن ترین و باشکوه ترین مراکز خرید تهران است که سازندگان آن تجربیات یک دهه گذشته ساخت و ساز مراکز خرید ایرانی را با تازه ترین تکنولوژی ها و متریال های ساختمان سازی و مدرن ترین الگوهای طراحی و نماسازی در هم ترکیب کرده و به ایجاد و خلق سازه ای پرداخته اند که شاید چند گام از نمونه های مشابه خود جلوتر باشد.
هدیش مال به عنوان یک مرکز خرید و تفریح در یکی از بهترین نقاط شهر تهران، به گونه ای طراحی و ساخته شده که مقوله خرید به عنوان یک فرایند چند وجهی برای شهروندانی تهرانی نمود خواهد یافت.
فرایندی که در آن تفریح، خرید، گذران اوقات فراغت، صرف یک وعده غذایی دلچسب و کسب تجربیات تازه در مجموع یک تجربه دلچسب را از حضور در فضاهای عمومی شهری برای خانواده ها نوید می دهد.
این پروژه عظیم که این روزها به مراحل پایانی خود نزدیک می شود، در بردارنده مجموعه ای از واحد های تجاری، رستوران، واحدهای تفریحی، فضاهای عمومی و امکانات تفریحی و سرگرم کننده است که برای تمام اعضای خانواده مفید و هیجان انگیز خواهد بود.
این مجموعه که یکی از دستاوردهای گروه انبوه سازان هدیش است، نمونه ای از تلفیق عناصر و المان های معماری مدرن با نشانه ها و دستاوردهای فرهنگ و معماری کهن ایرانی است و در نهایت به لحاظ فضاسازی آن را می توان یک سازه مدرن فرهنگی-تجاری به شمار آورد.
حتی ترکیب عناصر سنتی و مدرن را می توان در نامگذاری آن به نام «هدیش» که نام همسر خشایار شاه و واژه ای ایرانی و اصیل است در کنار عبارت «مال» (mall) که کلمه ای مدرن و امروزی (به معنی مرکز خرید و تفرجگاه است)، ملاحظه کرد.
پروژه تجاری – اداری هدیش مال در زمینی به مساحت ۳۶۰۰۰ مترمربع و زیربنایی بالغ بر ۴۸۰۰۰ متر مربع در ۱۶ طبقه، بنا شده که از آن میان ۴ طبقه به واحدهای اداری و ۹ طبقه به واحدهای تجاری اختصاص دارد.
برای این مجموعه ۶۰۰ واحد پارکینگ در نظر گرفته شده است و علاوه بر یک طبقه اختصاصی به همراه دو آسانسور ماشین بر جهت نمایشگاه اتومبیل، امکاناتی چون هایپراستار، سالن کنسرت و آمفی تئاتر، ۴ سالن سینما به همراه فوت کورت تابستانه و زمستانه بخش های دیگری از امکانات هدیش مال است.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا