بلاگپروژه های شاخص

مجتمع تجاری و هتل نگین افق نیایش

مجتمع تجاری و هتل نگین افق نیایش

معمار:شرکت مهندسین عمران مارون

موقعیت: تهران

نوع پروژه: تجاری اداری اقامتی

نگین افق نیایش مجتمعی تجاری اداری و اقامتی تفریحی با مساحت ۵۰۳، ۳۳۹ مترمربع است که در جنوب غربی تقاطع بزرگراه نیایش خیایان ولیعصر واقع‌شده است. پروژه ای منحصربه‌فرد در ۳۰ طبقه شامل ۱۰ طبقه پارکینگ و ۲۰ طبقه واحدهای تجاری، اداری، هتل و طبقات سبز که به دلیل وجود شبکه منسجم حمل‌ونقل همگانی در محدوده پیرامونی خود و وجود چشم اندازهای بدیع و زیبا همچون رشته کوه های البرز، پارک ملت، باشگاه انقلاب و محوطه سبز جام جم، دارای عملکردی منحصربه‌فرد بوده و پس از بهره‌برداری ایجاد ۱۰ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم را موجب خواهد شد.

مجتمع اداری – تجاری و هتل پنج ستاره نگین افق نیایش در زمینی به وسعت ۱۵۰۰۰ متر مربع واقع در شهر تهران و در تقاطع اتوبان نیایش با خیابان ولیعصر در حال احداث می باشد.

این مجتمع شامل ۱۰ طبقه پارکینگ طبقاتی، دو طبقه تجاری بوده و از طبقه دوم به بعد مجتمع اداری و هتل بصورت دو یال مجزا و با معماری زیبا و مدرن در ۱۸ طبقه ادامه می یابد.

ارتباط زیر زمینی پارکینگ به تونل در حال ساخت آرش اسفندیار، شکل هندسی زمین و شکل هندسی سازه نشات گرفته از معماری مدرن از ویژگی های بارز این پروژه می باشد.

در حال حاضر طرح به چند فاز تقسیم شده است فاز صفر گود برداری و انجام تحکیم و پایدار سازی گود که به اتمام رسیده است، یک احداث فونداسیون و سازه پارکینگ به همراه سیستم زهکشی و عایق بندی که در حال انجام است و موضوع بررسی مدیریت ریسک پیش رو می باشد.

و فاز های آتی شامل احداث اسکلت مابقی سازه و انجام سفت کاری، نازک کاری و تاسیسات برقی و مکانیکی می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا