بلاگپروژه های شاخص

مجتمع اداری و تجاری مادر

مجتمع اداری و تجاری مادر

موقعیت: تهران

نوع پروژه: اداری و تجاری

مجتمع تجاری اداری مادر شامل دو بخش شمالی و جنوبی است که حد فاصل این دو بخش، خیابانی بیست‎متری قرار گرفته و یک پل روگذر عــــریض، ارتبـاط پیاده رو بخش‎های شمالی و جنوبی را به یکدیگر متصل کرده است. بلوک شمالی پروژه مادر در ۲۰ طبقه اداری با زیربنــای خالــص ۱۶،۳۶۱ مــتر مربع ۴ طبقه تجاری با زیربنای خالص ۱۶۰۰۰ متر مربع و ۶ طبقه پارکینگ با ظرفیت ۱۲۷۲ خودرو طراحی شده است. بلوک جنوبی پروژه مادر نیز شامل ۴ طبقه تجاری با زیربنای خالص ۳۹۰۰ متر مربع و۴ طبقه پارکینگ با ظرفیت ۲۷۰ خودرو می باشد. حیاط مسقف و روباز حد فاصل بخش شمالی و جنوبی در فصول مختلف سال با اختصاص فضاهای متنوع تجاری شامل انواع رستوران و کافی شاپ به عنوان موتور محرک پروژه عمل نموده و با ایجاد کشش در مراجعین به رونق فضاهای تجاری مجتمع مادر می افزاید.

مزیت های نسبی:
– موقعیت مکانی ایده آل

– مجاورت‎ها و جاذبه های کم‎نظیر

– دسترسی آسان آینده‎ای درخشان

– سرمایه ‎گذاری امن و زود بازده

– طرحی مدرن و نمایی زیبا تنوع اصنافشناخت منطقه:

 

کافی شاپ روباز

امروزه یکی از بخش‌های لاینفک مجموعه‌های بزرگ، مراکز مکث میان مدت با قابلیت سرو انواع نـوشیدنی‌ها و غذاهای ســبک می‌باشد. در برج لت مال با عنایت به این مهم، در طبقه دوم فضایی به مساحت ۲۷۰ مترمربع منقسم به سالن سرپوشیده و باغ سالن، جهت خدمت‌رسانی به مراجعین، شاغلین و میهمانان تدارک دیده شده است. این بخش علاوه بر سرویس‌دهی درون مجموعه‌ای و افزایش زمان مکث مراجعین، به عنوان یک عنصر جذاب، منجر به افزایش میزان پاخور (میزان تعداد مراجعین) خواهد شد. کافی‌شاپ این مجموعه ظرفیت پذیرش ۲۴۸۴ نفر در روز را دارا می‌باشد.

طبقات -۲ ، -۱ ، همکف و +۱ در بلوک‌های شمالی و جنوبی به کاربری تجاری اختصاص یافته است. بلوک شمالی شامل ۱۷۱ واحد تجاری متنوع از نظر متراژ (… تا … مترمربع) بوده و بلوک جنوبی از ۴۶ واحد تجاری با حداقل متراژ ….. و حداکثر …. متر مربع بهره‌مند است.

همچنین دو واحد با متراژهای ۱۱۰ و ۲۸۳ متر مربع در طبقات اول به کاربری رستوران و کافی شاپ اختصاص یافته است تا در کنار سایر اصناف و با حضور برندهای برتر، تمامی مقدمات و ملزومات جهت ارائه بهترین خدمات به مراجعه کنندگان فراهم آید.

طبقات +۲ تا +۲۱ به کاربری اداری اختصاص یافته است. ۱۳۲ واحد اداری در متراژهای متنوع ۱۲۰ الی ۳۱۴ متر مربع، با چشم اندازی شگفت انگیز، معماری کم نظیر و مجهز به امکانات لازم جهت فعالیت‌های اقتصادی، تمامی شرایط لازم برای انجام امور مربوطه را در اختیار سرمایه گذاران و خریدران محترم برج تجاری اداری مادر قرار می‌دهد.

رستوران مجلل

رستورانی مجلل و مدرن با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و استقرار در بالاترین طبقه ۲۲ برج لت‌مال بهترین لحظات را برای مراجعه کنندگان و خانواده‌هایشان رقم خواهد زد تا ضمن آرامش و بهره مندی از غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی از چشم انداز بی نظیر و فرح بخش آن به رویایی دور از دسترس، دست یابند. ۵۸۵ متر مربع از طبقه ۲۳ پروژه نیز به عنوان آشپزخانه و جدا از محیط رستوران و مابقی فضای این طبقه به تأسیسات و مسائل فنی برج اختصاص خواهد یافت.

تمامی ویژگی‌های فوق به همراه قرارگیری رستورانی مجلل و مدرن در بالاترین طبقه برج، سبب خواهد شد تا مجتمع تجاری، اداری ملت ۲ بالاتر از سایر مجتمع‌های مشابه سر به آسمان کلان شهر تهران بساید و مکانی امن و دلپذیر برای تفریح و تجارت باشد.

پارکینگ

بهره‌مندی از ۱۵۴۲ واحد پارکینگ و تجهیز آن به مدرنترین امکانات جهت کنترل، مدیریت و نظارت، از جمله امتیازات و محسناتی است که کمتر پروژه‌ای آن را دارا می‌باشد. بلوک شمالی پروژه دارای ۱۲۷۲ واحد پارکینگ در طبقات -۸ الی -۳ و بلوک جنوبی دارای ۲۷۰ واحد پارکینگ در طبقات -۶ الی -۳ می‌باشد.

– قابلیت تعریف پارکینگ‌های vip برای مدیران و میهمانان ویژه

– شمارش لحظه‌ای اتومبیل‌های پارک شده در پروژه

– مدیریت و کنترل ترددهای بی مورد و سرگردانی مراجعین

– کنترل ورود و خروج خودروها

– قابلیت گزارش‌گیری دقیق جهت مدیریت کارآمدتر

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا