مجله خبری

تحویل ۳۵۰۰ مسکن مهر پرند تا ۳ هفته آینده

تحویل ۳۵۰۰ مسکن مهر پرند تا ۳ هفته آینده

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محسن وطن خواهی با یادآوری این‌که حدود 90 هزار مسکن مهر در پرند ساخته شده که از این تعداد 74 هزار واحد افتتاح شده است، اظهار کرد: تاکنون حدود 60 هزار واحد مسکن مهر نیز فروش اقساطی شده است.

وی ادامه داد: به استناد قانون، مجوز داریم زمانی‌که پروژه بیش از 85 درصد پیشرفت داشته باشد، از مردم برای اخذ کارت قسط دعوت کنیم تا در جریان روند پروژه قرار گیرند و برای تحویل واحد و اسکان آماده شوند.

دلایل تحویل نگرفتن مسکن توسط برخی مالکان

زمانی‌که واحدها آماده تحویل است، یعنی انشعاب آب و برق دارد و برای گاز نیز متقاضی باید در واحد اسکان یابد تا شرکت گاز بتواند گاز را وصل کند. البته انکار نمی‌کنیم که در برخی پروژه‌ها ممکن است محوطه‌سازی به‌صورت کامل انجام نشده باشد اما این امر دلیلی برای ساکن نشدن عمده مالکان نیست و علت این امر می‌تواند، عدم نیاز آنان به واحد باشد. البته نمی‌توان این موضوع را با اطمینان گفت و اثبات آن، نیازمند پژوهش آماری است.

وی با بیان این‌که بخش عمده واحدها آماده تحویل است و متأسفانه مالکان برای تحویل واحد و دریافت دفترچه قسط خود اقدام نکرده‌اند، افزود: پیش از این‌که موضوع افزایش سود وام بانکی کسانی‌که واحدشان را تحویل نمی‌گیرند، پیش آید، بارها از طریق ارسال پیامک از مالکان تقاضا کردیم، نسبت‌به تحویل واحد خود، اقدام کنند.

تعیین تکلیف واحدهای تحویل نگرفته‌

وی به مالکان واحدهای مسکن مهری که همچنان تحویل گرفته نشده‌اند، توصیه کرد، تا پایان سال، برای تحویل، اقدام کنند . وطن‌خواهی در این باره گفت: در غیر این صورت، شرکت عمران باید به درخواست بانک و طبق لیستی که به ما ارائه خواهد کرد، نسبت‌به تعیین تکلیف کسانی که واحدشان را بدون علت مشخص تحویل نگرفته‌اند، داوری کنیم. البته ممکن است در فرایند داوری، حق را به برخی از مالکان دهیم اما با توجه‌به پیشرفت کار و گزارش تکمیل واحدها به احتمال زیاد در عمده موارد حق با بانک خواهد بود. به این خاطر به مردم توصیه می‌کنیم، هر چه زودتر نسبت‌به تحویل واحد و دفترچه قسط خود اقدام کنند.

وی افزود: در قراردادی که با مالکان بسته شده است، شماره تماس‌هایی را به‌عنوان مرجع رسمی اطلاع‌رسانی‌ اعلام کرده‌ایم اما شماره تماس برخی مالکان تغییر کرده است؛ با این منظور نیز شماره تماس جدید مالکان را از اپراتورهای تلفن همراه گرفته‌ایم و اطلاع‌رسانی‌ را از این طریق انجام داده‌ایم.

به گفته وی، هم‌اکنون کارگزاری شرکت عمران روزهای پنجشنبه فعال است و آمادگی داریم در صورت استقبال بیشتر، روزهای جمعه نیز آماده خدمت‌رسانی باشیم.

منبع: تسنیم

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا