بلاگپروژه های شاخص

برج لکسون

برج لکسون

معمار:فرزاد دلیری

موقعیت:تهران

نوع پروژه:تجاری

 

برج تجاری اداری لکسون با امکانات و طراحی خاص، که در نوع خود در ایران بینظیر است، در ساحل شرقی دریاچه و توسط تعاونی توسعه ابنیه همت در حال ساخت است.

برج مجلل لکسون که پیش از این با نام پلاک ثبتی اش (۲۰۵۸) معروف بود، با توجه به موقعیت مکانی ویژه ای که دارد مشرف به دریاچه خلیج فارس و همچنین طراحی و اجرای منحصر به فردش، که توسط تیم باتجربه مهندس فرزاد دلیری انجام می شود و مهم تر از همه خوشنامی تعاونی توسعه ابنیه همت در ساخت باکیفیت و تحویل بموقع پروژه های درجه یک در منطقه ۲۲، یکی از آینده دارترین پروژه های تجاری اداری در حال ساخت فعلی در منطقه ۲۲ و حاشیه دریاچه می باشد که در مجموع، تمام ویژگی های فوق سرمایه گذاری در این پروژه را به یکی از فرصت های طلایی سرمایه گذاری ملکی مبدل ساخته است.

 

 

برج لکسون در قالب یک برج ۳۰ طبقه ساخته می شود که ۸ طبقه منفی، ۱ طبقه همکف و ۲۱ طبقه آن مثبت می باشد. در این برج از طبقه منفی ۱ تا ۳ تجاری، طبقات ۴ و ۵ و ۶ خدمات هتلینگ و طبقات ۷ تا ۲۱ اداری می باشد که هم اکنون در مرحله اسکلت بوده و تا طبقه همکف سقف ها نیز اجرا شده است.

واحدهای تجاری از ۳۰ تا ۳۰۰ متر است که میانگین متراژ ۱۰۰ متر می باشد.

واحدهای اداری از ۸۰ تا ۱۶۰ متر هستند که شامل واحدهای اداری (Just Office) و واحدهای اداری اقامتی (Home Office) می باشند.

 

یکی از ویژگی های قابل ذکر در برج لکسون پیش بینی ۳ طبقه با خدمات هتلینگ است (طبقات ۶ و ۷ و ۸) که مربوط به واحدهای اداری، اقامتی می باشد که به همین منظور و با کاربری اداری، اقامتی به فروش می رسد. یعنی شما در واحد اداری خود می توانید امکان پذیرایی درجه یک از میهمانان ویژه و اقامت شبانه روزی در واحد با خدمات کامل را داشته باشید.

از دیگر امکانات برج مجلل لکسون می توان به موارد زیر اشاره کرد ؛

مراکز تجاری، آموزشی و بهداشتی و فرهنگی، سالن آمفی تئاتر، تالار پذیرایی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، کتابخانه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آسانسورهای مختلف حمل بار و نفر، دیوارهای مقاوم در برابر زلزله و آتش سوزی، پنجره های UPVC با شیشه های دوجداره با عایق صوتی و حرارتی، سیستم کنترل انرژی EMS، مدیریت هوشمند ساختمان BMS، برق اضطراری، صاعقه گیر، شبکه گازرسانی شهری، شبکه آنتی مرکزی، ماهواره و اینترنت، شوتینگ زباله، دوربین های مداربسته، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه با لوازم و تجهیزات درجه یک و مرغوب و دیگر تجهیزات مطابق با استانداردهای روز دنیا، ۱۰۰۰ پارکینگ عمومی و اختصاصی در طبقات ۸- الی ۱- که با ۱۲ آسانسور و برنامه های تعریف شده مراجعین را به واحدهای خود می رساند و از همه زیباتر فضای سبز باغ معلق در ۷ طبقه (طبقات زوج).

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا