بلاگپروژه های شاخص

برج جهان کودک

برج جهان کودک

معمار:جناب آقای مهندس دارابیان ، دفتر طراحی شرکت آرمانی

موقعیت:تهران، بزرگراه حقانی، چهارراه جهان کودک

این پروژه ساختمانی در تهران، بزرگراه حقانی ، ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان آفریقا واقع شده است و در زمینی به مساحت حدودا ۱۵۰۰ متر مربع در ۳۵ طبقه (۷ طبقه زیر زمین) با عمق گودبرداری ۳۱ متر طول با زیربنای ۱۷۰۰۰ مترمربع به کارفرمایی شرکت شایگان در حال ساخت می باشد.

برجی در چهارراه جهان کودک، یکی از غده های ترافیکی تهران در حال ساخت است که هم نمای تمام شیشه ای دارد و هم ترافیک این چهارراه را چند برابر می کند.
به گزارش تیترشهر: موضوع بلندمرتبه سازی در تهران مدتهاست که سبب اختلاف میان مسئولان است، تا جایی که در مناظره اول انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، اسحاق جهانگیری شهردار تهران را شهردار سازه خواند و عنوان کرد که قالیباف تنها دستاوردش صدور مجوز ساخت برج است. در مقابل قالیباف نیز تقصیر را بر گردن شورای عالی معماری و شهرسازی انداخت و خطاب به جهانگیری گفت که دوستان ۴ درصدی شما مجوز را صادر می کنند. در انتها نیز مشخص نشد که برج های بلند تهران چگونه مجوز ساخت در مکان هایی را می گیرند که ظرفیت ساخت برج ندارد.
در طراحی این سازه از سیستم سازه های مرکب (Composite) شامل ستون های فلزی و دیوار و سقف بتنی و سقف عرشه فولادی استفاده شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام و عرض ادب خدمت شما
    این برج داخل جردن شنیدم که برای فروش گذاشته اید
    راستش من یه مشتری بصورت ریالی دارم اگه امکانش هست اطلاعات ملک رو برام بفرستین تا بتونیم با وارد کردن پول به کشور افراد مفیدی قرار بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا