بلاگپروژه های شاخص

بام جمشیدیه

بام جمشیدیه

معمار:فرزاد دلیری

موقعیت:تهران

نوع پروژه:مسکونی

شرح پروژه لوکس ترین ساختمان کشور در سال ۱۳۹۰ دستاوردی دیگر از گروه توسعه مهندسی بام می باشد. طراحی ویژه و اجرای عالی این پروژه در بهترین نقطه شمال تهران، واقع درمنطقه خوش آب و هوا در جنوب پارک جمشیدیه در دامنه رشته کوه البرز وجه تمایز این پروژه می باشد.

 

۷۶۸ متر مربع لابی مجلل به ارتفاع بی نظیر ۹ متر،۳۷۳ متر مربع سالن اجتماعات چند منظوره، ۳۴۰ متر مربع مجموعه استخر- سونا- جکوزی واقع در طبقه چهارم همراه با نور طبیعی و چشم انداز شهر تهران، سالن بیلیارد و اسنوکر و ۵۳۷ متر مربع سالن بدنسازی مجهز به مدرن ترین تجهیزات روز دنیا از دیگر امکانات پروژه بام جمشیدیه می باشند.پاز امکانات ویژه بام جمشیدیه می توان به سیستم خانه هوشمند BMS ، شبکه اینترنت، سالن اجتماعات با مبلمان و نصب کامل تجهیزات الکترونیکی و نور پردازی همراه با آشپزخانه صنعتی، سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی با تجهیزات کامل، آسانسور KONE، برق اضطراری تمام اتوماتیک، کلید و پریز Merten ، سیستم سرمایش و گرمایش Ebara، کابینت تمام چوب، وسایل آشپزخانه Gaggenau و Miele، عایق صوتی و حرارتی و دوربین مداربسته اشاره نمود.

توضیح مختصر از پروژه:

عنوان پروژه: ساختمان مسکونی بام جمشیدیه

سبک معماری: نئو کلاسیک

معماری : فرزاد دلیری

تعداد واحدهای مسکونی: ۲۴

تعداد واحدهای مسکونی در هر طبقه : ۴

مساحت زمین: ۲۹۱۸ مترمربع

مساحت زیر بنای مشاع: ۱۰۴۰۰ مترمربع

توع نما:سنگ و سیمان

نوع سازه:اسکلت فلزی

بام جمشیدیه یک ساختمان مسکونی ۹ طبقه لوکس و مجلل در جنوب پارک جمشیدیه تهران است. از امکانات ویژه بام جمشیدیه می توان به سیستم خانه هوشمند BMS ، شبکه اینترنت، سالن اجتماعات با مبلمان و نصب کامل تجهیزات الکترونیکی و نور پردازی همراه با آشپزخانه صنعتی، سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی با تجهیزات کامل، آسانسور KONE، برق اضطراری تمام اتوماتیک، کلید و پریز Merten ، سیستم سرمایش و گرمایش Ebara، کابینت تمام چوب، وسایل آشپزخانه Gaggenau و Miele، عایق صوتی و حرارتی و دوربین مداربسته اشاره نمود.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا